عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۲۷)

رئیس هیئت مدیره شرکت فاران تابش: ارگانی باید به تکنولوژی های جدید نظارت کند

عصر بازار: رئیس هیئت مدیره شرکت فاران تابش گفت: لزوم نظارت ارگانی به تکنولوژی های جدید احساس می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت فاران تابش: ارگانی باید به تکنولوژی های جدید نظارت کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵:۰۰

    محمد سعید رستمی در گفتگو با خبرنگار عصر بازار با اشاره به اینکه این شرکت 5 سال است که کار خود را آغاز کرده، اظهار کرد: فاران تابش تولید کننده سیستم های گرمایش تابشی با بهترین کیفیت از نظر مصرف انرژی بهینه و مواد اولیه مرغوب است.
    وی با بیان اینکه سیستم های تابشی در صنایع خودرو سازی، کشاورزی، مرغداری و رستوران ها و تالارهای روباز کاربرد دارد، افزود: فاران تابش دومین سالی است که در این نمایشگاه شرکت می کند. همچنین نمایشگاه امسال بسیار پر بارتر و با شرکت کشورهای خارجی همراه شده است.
    رئیس هیئت مدیره شرکت فاران تابش با بیان اینکه تعداد روزهای برگزاری نمایشگاه صنعت بسیار کم است، اضافه کرد: تنها چهار روز برای نمایشگاهی تخصصی با این عظمت بسیار کم و باعث پدید آمدن مشکلات زیادی مثل ترافیک شده است.
    وی اولین دلیل حضور در نمایشگاه را معرفی شرکت به صنعت دانست و افزود: معرفی محصولات جدید و گرفتن بازخورد از مشتریان دیگر مزیت های شرکت در نمایشگاه است.
    رستمی در خصوص ویژگی های شرکت فاران تابش نیز ابراز کرد: نیروی جوان و متخصص، بار علمی کشور، ورود تکنولوژی جدید همراه با بومی سازی و گارانتی ارزشمند و کارآمد از دیگر خصوصیات شرکت فاران تابش است.
    رئیس هیئت مدیره شرکت فاران تابش بزرگ ترین مشکل پیش روی صنعت را عدم حمایت دولت از تولیدکنندگان دانست و تشریح کرد: در بخش اخذ مجوزها و استانداردها که اصلا در اداره استاندارد تعریف نشده است، حمایت دولت را خواستاریم. همچنین در خصوص حمایت های مالی و پرداخت وام برای توسعه نیز تمهیداتی انجام نمی شود.
    به گفته وی گارانتی محصولات فاران تابش 2 ساله و بی قید و شرط است.
    رستمی با بیان اینکه باید ارگانی به تکنولوژی های جدید نظارت کند، اظهار کرد: لزوم نظارت بر تکنولوژی های جدید احساس می شود، چون شاهد هستیم در سیستم های تابشی بعضی از شرکت ها دستگاه های بی کیفیتی ارائه می کنند که گاهی سبب خطراتی مانند آتش سوزی می شود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو