عصر خودرو

کمک ایتالیایی‌ها به افزایش برداشت نفت ایران

عصر بازار- مدیر شرکت ایتالیایی ProEnergy در نمایشگاه نفت ضمن ابراز آمادگی برای کمک به ایران جهت افزایش تولید میدان های نفتی، عنوان کرد که به کارگیری افراد مناسب در اجرای امور سرعت ایران را در رسیدن به اهدافش بیشتر می کند.

کمک ایتالیایی‌ها به افزایش برداشت نفت ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، شرکت ایتالیایی ProEnergy  که در بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران شرکت کرده است از آمادگی برای حمایت از ایران جهت دستیابی به اهداف خود در تولید نفت خبر داد.

    پائولو دالزیو، مدیرعامل شرکت ProEnergy ایتالیا که براش شرکت در بزرگترین رویداد صنعت نفت کشورمان در تهران حضور دارد، اظهار کرد: می دانیم که ایران دو هدف مهم را در دستور کار خود دارد؛ اول اینکه میدان های جدید خود را توسعه دهد و دوم اینکه برداشت از میدان های قدیمی را حفظ کند یا افزایش دهد. ما در هر دو زمینه آماده همکاری با طرف های ایرانی هستیم.

    وی با اشاره به اینکه بعد از رفع تحریم ها بازارهای ایران باز شده اند و مزیت رقابتی نسبت به سایر کشورهای نفتخیز دارند، عنوان کرد که شرکت ProEnergy با تمرکز بیشتر بر روی مشتریان خود و نیاز آنها سعی می کند کیفیت خدماتش را بالا برده و رضایت مشتریان را جلب کند.

    این مقام ایتالیایی اظهار کرد که متاسفانه مذاکرات برای پروژه ها در ایران بسیار طولانی است و این موجب دلسردی شرکت های خارجی می‌شود.

    در همین حال، دالزیو ابراز کرد که به کار گماردن افراد مناسب در امور می تواند ایران را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.

    شرکت Pro Energy ارائه دهنده خدمات مهندسی مخزن است.

    برچسب ها