عصر خودرو

معاون وزیر نفت خبر داد:

ترافیک در صادرات محصولات نفتی

عصر بازار- عباس کاظمی معاون وزیر نفت درامور پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران عصر دیروز (۱۷ اردیبهشت) در نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی، با بیان اینکه سال گذشته ۴۵۰ هزار بشکه فرآورده های نفتی صادر شد، گفت: با اجرای برجام و رفع تحریم ها، می توانیم کالای اصلی را به یک سوم قیمت زمان تحریم، از سازنده اصلی خریداری و به راحتی وارد کنیم و به عنوان مثال کمپرسورهای توقیف شده شرکت زیمنس آلمان پس از برجام وارد کشور شد.

ترافیک در صادرات محصولات نفتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی عنوان کرد: تحریم های بانکی و انرژی با اجرای برجام لغو شده است و اکنون بانک هایی که تمایل داشته باشند به راحتی می توانند با ما همکاری کنند.

    وی با اشاره به اینکه فرآورده های نفتی از بنادر ماهشهر، بندرعباس، عسلویه صادر شده است، افزود: سال 1393 وارد کننده گازوییل بودیم، اما سال گذشته 13میلیون لیتر صادرات گازوییل داشتیم. پس از برجام سرمایه گذاران زیادی از کشورهای چین، ژاپن و کره جنوبی برای سرمایه گذاری در نوسازی پالایشگاه های ایران اظهار تمایل کردند که در حال مذاکره با آنها هستیم.

    مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی با بیان اینکه برای نخستین بار در صادرات فرآورده های نفتی با ترافیک مواجه شده ایم، افزود: به دلیل کمبود اسلکه های صادراتی، در حا

    برچسب ها