عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۲۶)

رئیس بازاریابی و فروش شرکت مهندسی اندیشه ورزان خودرو "شامخ" : تمام قطعات خودروهای صادراتی شرکت سایپا را شامخ بسته بندی می کند

عصر بازار: رئیس بازاریابی و فروش شرکت مهندسی اندیشه ورزان خودرو (شامخ) گفت: تمامی قطعات خودرو های صادراتی که توسط سایپا ساخته می شود در شرکت مهندسی اندیشه ورزان خودرو (شامخ) بسته بندی می شود.

رئیس بازاریابی و فروش شرکت مهندسی اندیشه ورزان خودرو "شامخ" : تمام قطعات خودروهای صادراتی شرکت سایپا را شامخ بسته بندی می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    پیمان دلیلی در گفتگو با خبرنگار عصربازار با اشاره به همکاری شرکت مهندسی اندیشه ورزان خودرو (شامخ) با صنایع نظامی کشور، بیان داشت: شرکت در زمینه ارائه خدمات بسته بندی تخصصی و حمل محموله های نظامی که نیاز به بسته بندی های ویژه دارند با صنایع نظامی کشور همکاری دارد.
    وی در خصوص حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه ها بین المللی صنعت امسال، افزود: خوشبختانه امسال شاهد حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه بودیم و این حضور بیشتر در حوزه ماشین های صنعتی برش لیزی بود. البته هنوز برای معرفی کالاهای ایرانی به بازارهای بین المللی و صادرات راه بلندی در پیش روی صنعت کشور قرار دارد.
    دلیلی به تاریخچه و زمینه فعالیت شرکت مهندسی اندیشه ورزان خودرو (شامخ) اشاره و بیان کرد: این شرکت در سال 1377 در زمینه تامین قطعه بسته بندی و طراحی بسته بندی شروع به کار کرد و از سال 1388 شروع به بسته بندی قطعات تولیدی سایپا و سایپا یدک کرد. همچنین تمام قطعات خودروهای صادراتی شرکت سایپا توسط شرکت شامخ بسته بندی می شود .
    رئیس بازاریابی و فروش شرکت مهندسی اندیشه ورزان خودرو (شامخ) با اشاره به مهمترین مشکلات پیش روی تولید در کشور، گفت: شرکت بخشی از صنعت خودروسازی است و مشکل جدید صنعت خودرو یعنی کاهش فروش به این شرکت هم  زیان زده است.

    برچسب ها