عصر خودرو

روند نزولی قیمت پایه محصولات پلیمری؛

پلی استایرن ها ارزان شدند

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۰ و ۱۷ اردیبهشت نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

پلی استایرن ها ارزان شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افت قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی استایرن مقاوم و معمولی است، این کالاها به ترتیب 4.6 درصد و 3.8 درصد نسبت به هفته گذشته افت قیمت داشته اند.

    همچنین در رده بعدی افت قیمت ها پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی با 2 درصد کاهش قرار دارد، پلی اتیلن سنگین تزریقی 79 تومان و پلی اتیلن سنگین دورانی نیز 82 تومان کاهش قیمت داشتند.

    در رده سوم بیشترین کاهش قیمت نیز پلی اتیلن سنگین اکستروژن و پلی اتیلن سبک فیلم به ترتیب با 1.2 و 1 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته قرار دارند. این کالاها به ترتیب 54 و 44 تومان نسبت به هفته قبل ارزان شدند.

    همچنین در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سبک خطی نیز 0.8 درصد نسبت به هفته قبل کاهش قیمت داشته است. در گروه پلی اتیلن های ترفتالات، گریدهای نساجی با 0.9 درصد و گریدهای بطری هم با 0.3 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند.

    پی وی سی ها نیز نسبت به هفته گذشته روندی نزولی داشتند، به طوری که گرید 70 و 57 از قیمت 3 هزار و 443 تومان به 3 هزار و 441 تومان رسیدند، همچنین گریدهای 60 و 65 نیز به ترتیب با کاهش قیمت به رقم 3 هزار و 284 و 3 هزار و 128 تومان رسیدند.

    در گروه پلی پروپیلن ها هم، گرید نساجی با 0.09 درصد و گریدهای شیمیایی هم با 0.06 درصد افت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند.

    قیمت دلار نیز در محاسبه نرخ پایه محصولات پلیمری با 0.2 درصد رشد از رقم 3 هزار و 744 تومان به 3 هزار و 752 تومان رسید.

    برچسب ها