عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۲۳)

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی آما: افت شاخص بورس و رکود اقتصاد به خاطر کاهش تولید است

عصر بازار: مدیر روابط عمومی گروه صنعتی آما گفت: توقف تولید کارخانه ها باعث رکود اقتصاد و افت شاخص بورس شده است.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی آما: افت شاخص بورس و رکود اقتصاد به خاطر کاهش تولید است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰:۰۰

    ابراهیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار عصر بازار با بیان اینکه عدم توجه دولت به مشکلات تولید کنندگان نوپا باعث عدم استقبال سرمایه گذاران و کارآفرینان به احداث کارخانه ها شده است، اظهار کرد: با وجود اجناس چینی با قیمت تمام شده بسیار پایین تا زمانی که عوارض گمرکی مواد خام برای تولید یک محصول با عوارض گمرکی یک محصول تکمیل شده چینی  برابر باشد، جذابیتی برای تولید داخلی به وجود نخواهد آمد.
    وی همچنین حمایت دولت از تولید کنندگان کوچک و نوپا را با کم کردن عوارض گمرکی، مالیات و سایر مخارج  مخصوصا در آغاز فعالیت آنها عاملی بسیار مهم در بهبود صنعت دانست و اضافه کرد: این شرکت با 60سال سابقه در تولید الکترود و مواد مصرفی جوش یکی از قطب های صنعتی کشور است. همچنین این شرکت توانسته تاثیر به سزایی در رشد صنعت کشور داشته باشد.
    مدیر روابط عمومی گروه صنعتی آما با بیان اینکه این شرکت سهامی عام است و هم اکنون با نماد (فاما) در بورس تهران فعالیت می کند، اضافه کرد: بهار سال 94 آغاز تحولات در اقتصادی و بورس بود.
    محمدی در خاتمه بیان کرد: زمان نامناسب نمایشگاه، باعث خلوت تر شدن نمایشگاه امسال از دوره قبل شد. همچنین بهتر بود که روز جمعه نیز نمایشگاه ادامه داشت.

    برچسب ها