عصر خودرو

رئیس کل بیمه مرکزی:

پرداخت خسارت جانباختگان معدن یورت، شهدای پلاسکو و قطار دامغان

عصر بازار- رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بابیان پرداخت سریع خسارت دیدگان پلاسکو و قطار دامغان، اعلام کرد، جانباختگان حادثه معدن یورت گلستان تحت پوشش بیمه مسئولیت بودند و خسارت آنها پرداخت خواهد شد.

پرداخت خسارت جانباختگان معدن یورت، شهدای پلاسکو و قطار دامغان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی تأکید کرد؛ با توجه به پوشش بیمه مسئولیت معدن یورت گلستان توسط شرکت سهامی بیمه آسیا در حد 210 میلیون تومان برای هر نفر، شرکت مذکور مبلغ خسارت را به بازماندگان جانباختگان حادثه در اسرع وقت پس از طی مراحل قانونی پرداخت خواهد کرد.

    دکتر همتی در مورد بیمه شهدای آتش‎نشان حادثه پلاسکو نیز تأکید کرد: خوشبختانه فرآیند تعیین انحصار وراثت به نتیجه رسیده و امروز خسارت مربوط به بیمه عمر و حادثه آتش‎نشانان برای هر نفر 223 میلیون تومان توسط شرکت بیمه کارآفرین پرداخت شد و تا پایان هفته دیه مربوط به بیمه مسئولیت آنها نیز در حد 190 میلیون تومان برای هر نفر به بازماندگانشان پرداخت خواهد شد.

    رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا. ایران در پاسخ به سئوالی در مورد پرداخت خسارت جانباختگان قطار دامغان نیز گفت:شرکت بیمه پارسیان خسارت بیمه مسئولیت 20 نفر از جانباختگان را پرداخت کرده است و به تدریج بقیه را نیز با تکمیل پرونده آنها پرداخت می‎کند.

    دکتر همتی تأکید کرد؛ علی‎رغم زمان‎بر بودن پروسه تعیین ورّاث و فرایند تعیین تکلیف و پرداخت خسارت این نوع بیمه‎نامه‎ها که از نوع مسئولیت است، مسئولین شرکت‎های بیمه تلاش می‎کنند در حداقل زمان ممکن تعهدات خود را ایفا نمایند.

    برچسب ها