عصر خودرو

با حضور بانک حکمت ایرانیان؛

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی،ایمنی و امنیتی برگزار شد

عصر بازار: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی روز دوشنبه سیزدهم مهرماه سالجاری، در مراسمی با حضور مسوولان مرتبط کار خود را آغاز کرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی،ایمنی و امنیتی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، غرفه بانک حکمت ایرانیان به عنوان تنها بانک شرکت کننده در این نمایشگاه با حضور مدیرعامل و هیات همراه رسما کار خود را آغاز بکار کرد تا  بروزترین خدمات نوین بانکی بانک حکمت ایرانیان به بازدیدکنندگان این نمایشگاه معرفی شود .

    بر اساس این گزارش ، بازدیدکنندگان می توانند در مدت برپایی این نمایشگاه با مراجعه به غرفه بانک حکمت ایرانیان انواع خدمات بانکی اعم از افتتاح حساب، صدور انواع کارت ، خدمات بانکداری الکترونیک و ... را دریافت کنند.
    گفتنی است در این نمایشگاه 305 شرکت و 255 برند داخلی و خارجی به نمایندگان از 39 کشور جهان  در قالب 475 غرفه و 10 بخش نمایشگاهی در حوزه های ستادی امکانات آموزشی و خدماتی و رفاهی  شرکت دارند که از امروز تا 16 مهر به مدت 4 روز در در سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره) برپا شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها