عصر خودرو

پرداخت بیش از ۳۴۷۲ میلیارد ریال انواع سود به سرمایه گذاران

عصر بازار- مدیریت امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک شرکت سپرده گذاری مرکزی درهفته گذشته بیش از ۳۴۷۲ میلیارد و ۱۳۱میلیون ریال انواع سود به ۱۶۳۶سرمایه گذار پرداخت کرد.

پرداخت بیش از ۳۴۷۲ میلیارد ریال انواع سود به سرمایه گذاران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سمات، مدیریت امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک شرکت سپرده گذاری مرکزی همچنین درهفته گذشته، تعداد 49 مورد اصلاح مشخصات و تعداد 16 وکالت نامه را تایید کرد.

    بر اساس این گزارش، در معاملات هفته گذشته فرابورس ایران تعداد 4هزار و 897 نفر با استفاده از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.

    حجم معاملات حق تقدم تسهیلات مسکن در هفته منتهی به 16 اردیبهشت 95 بیش از 232 هزار برگه اوراق بود.

    معاملات حق تقدم تسهیلات مسکن از سال 89 در شرکت فرابورس ایران آغاز شده است که هم اکنون بیش از 20 نماد حق تقدم تسهیلات مسکن در این شرکت معامله می شود.

    براساس بخشنامه بانک مسکن، نرخ سود تسهیلات خرید خانه، فروش اقساطی و جعاله تعمیر مسکن از 18.5به 17.5 درصد کاهش یافته و مدت زمان باز پرداخت تعیین شده است.

    سقف فردی تسهیلات خرید از محل گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در تهران 600 میلیون ریال، در مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر500 میلیون ریال و سایر مناطقه شهری 400 میلیون ریال است.

    برچسب ها