عصر خودرو

حضور بورس کالا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

عصر بازار- بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و بورس کالای ایران در این دوره از نمایشگاه حضور فعال دارد.

حضور بورس کالا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی از تاریخ 16 تا 19 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

    شرکت بورس کالای ایران نیز مانند هر سال در این دوره از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور فعال دارد و علاقمندان می توانند برای بازدید به سالن 5 غرفه 1520 مراجعه کنند.

    گفتنی است نشست تخصصی روش های تامین مالی صنعت نفت ایران از طریق بازار سرمایه در اولین روز از نمایشگاه از ساعت 15 تا 17 در مرکز همایش های صدف واقع در سالن خلیج فارس برگزار می شود.

    نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می شود و شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان قرار می دهند.

    برچسب ها