عصر خودرو

حداقل و حداکثر نرخ طلای سرخ در بازار چقدر است؟

عصر بازار- نائب رئیس شورای ملی زعفران گفت:در حال حاضر حداقل قیمت هر کیلو طلای سرخ ۴ میلیون و ۳۰۰ و حداکثر ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

حداقل و حداکثر نرخ طلای سرخ در بازار چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا میری نائب رئیس شورای ملی زعفران با اشاره به اینکه نرخ زعفران طی دو الی سه ماه اخیر تغییری نداشته است، اظهار داشت: در حال حاضر حداقل قیمت هر کیلو طلای سرخ 4 میلیون و 300 و حداکثر 5 میلیون و 600 هزار تومان است.

    وی با اشاره به وضعیت فروش زعفران گفت: در فرودین ماه رکود خاصی به دلیل کاهش نقدینگی شرکت‌های خریدار بر بازار حاکم بود، اما در شرایط کنونی به دلیل نزدیک شدن به ایام رمضان و افزایش تقاضا وضعیت بهبود یافته است.

    میری در پاسخ به این سوال که احتمال سودجویی در بازار ماه رمضان وجود دارد، افزود: از متولیان امر انتظار می‌رود که در کیفیت محصول در این ایام نظارت بیشتری داشته باشند چرا که ممکن است در زمانی که بازار با افزایش تقاضا روبرو است محصول با کیفیت پایینی عرضه شود که از این رو به مردم توصیه می‌شود که زعفران با نشان استاندارد خریداری نمایند.

    نائب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه صادرات زعفران از روال عادی و معمولی برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به ثبات قیمت‌ها در بازار خریداران ترجیح می‌دهند که به اندازه نیاز خریداری کنند.

    برچسب ها