عصر خودرو

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی؛

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت آغاز به کار کرد

عصر بازار- بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز (شنبه) با حضور چهار هزار شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، «بیژن زنگنه» وزیر نفت، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان و فعالان صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.
    شرکت های آلمانی از لحاظ وسعت و فضای نمایشگاهی و شرکت های چینی از لحاظ تعداد، در میان کشورهای خارجی بیشترین استقبال را از این نمایشگاه داشته اند. پس از چین و آلمان کشورهای ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس دارای بیشترین شرکت کننده در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت هستند.
    شماری از شرکت های معتبر بین المللی مانند توتال و بریتیش پترولیوم قرار است نمایندگان خود را برای حضور در این نمایشگاه اعزام کنند. امسال یک شرکت آمریکایی در این نمایشگاه حضور دارد، اما شماری از شرکت های کانادایی از منطقه آمریکای شمالی در این نمایشگاه شرکت دارند.
    به گفته «محمد ناصری» مدیر بیست ودومین نمایشگاه بین المللی نفت ایران برخی تصمیم های رئیس جمهوری آمریکا بر روند حضور شرکت های خارجی تاثیر داشته، به طوری که شرکت گازپروم روسیه نیز از شرکت در نمایشگاه صرف نظر کرده است.
    وی درباره امضای قراردادهای بین المللی در حاشیه این نمایشگاه نیز بیان داشت: مذاکرات نهایی برای تبدیل تفاهمنامه امضا شده میان ایران و شرکت او.ام.وی اتریش به قرارداد در حال انجام است که در صورت به نتیجه رسیدن، این قرارداد در ایام برگزاری نمایشگاه به امضا خواهد رسید.
    2 هزار و 500 شرکت داخلی در قالب یک هزار و 16 غرفه در این نمایشگاه مشارکت می کنند. همچنین در این نمایشگاه یک هزار و 500 شرکت از 37 کشور در قالب 811 غرفه حضور دارند.
    بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت از 16 تا 19 اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان علاقمندان است.

    برچسب ها