عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

افزایش ۷۱۳۴ میلیارد ریالی ارزش بازار "فارس" در تیرماه

عصر بازار: ارزش بازار شرکت مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج فارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۹۴ مبلغ ۷ هزار و ۱۳۴ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال افزایش یافت.

افزایش ۷۱۳۴ میلیارد ریالی ارزش بازار "فارس" در تیرماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج فارس صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 تیر ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 25 هزار و 467 میلیارد و 949 میلیون ریال و ارزش بازار 55 هزار و 498 میلیارد و 548 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 40 میلیارد و 837 میلیون ریال افزایش یافت و به 25 هزار و 508 میلیارد و 786 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با افزایش 7 هزار و 134 میلیارد و 394 میلیون ریالی، معادل 62 هزار و 632 میلیارد و 942 میلیون ریال محاسبه شد.

    گفتنی است "فارس" در دوره یاد شده سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 40 میلیارد و 837 میلیون ریال خریداری کرد و طی این دوره سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها