عصر خودرو

فردا صورت می گیرد؛

معرفی ابزارهای تامین مالی بورس کالا در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

عصر بازار- بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در تاریخ ۱۶ الی ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

معرفی ابزارهای تامین مالی بورس کالا در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.
    یکی از رویدادهای مهم نمایشگاه بیست و دوم، برگزاری نشست تخصصی روش های تامین مالی صنعت نفت ایران از طریق بازار سرمایه است تا با توجه به شرایط اقتصادی شرکت ها و پروژه ها، شیوه های نوین تامین مالی این صنعت استراتژیک از کانال بازار سرمایه به فعالان این حوزه معرفی شود. در همین راستا بورس کالای ایران به عنوان یکی از ارکان بازار سرمایه و بورسی که به طور مستقیم با تولیدکنندگان و مصرف کنندگان صنعت پتروشیمی در ارتباط است، نقش پررنگی در معرفی ابزارهای تامین مالی در نشست مذکور خواهد داشت.  "اوراق سلف موازی استاندارد" ابزار جذاب بورس کالای ایران برای تامین مالی صنایع است که تاکنون چند شرکت پتروشیمی نیز با انتشار این اوراق منابع مالی خود را تامین کرده اند.
    این نشست تخصصی روز شنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 15 تا 17 در مرکز همایش های صدف واقع در سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.
    با این امید که برگزاری این نشست ها بزرگ با مشارکت کلیه دست اندرکاران این صنعت، گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هر چه بیشتر توانمندیهای این صنعت در ایران و جهان باشد.

    برچسب ها