عصر خودرو

اپل یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا را می‌خرد

عصر بازار- تحلیلگران بر این باور هستند که اپل قصد دارد یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا را خریداری کند. گفته شده که این خرید می‌تواند به بزرگی خرید شرکت Beats باشد. براساس اطلاعات منتشر شده این خرید می‌تواند سرویس‌های شرکت اپل را افزایش دهد.

اپل یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا را می‌خرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اکثر شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه تکنولوژی در طول سال شرکت‌های مختلف را خریداری می‌کنند. شرکت اپل هم در طول چند سال گذشته کم دست به این کار نزده و شرکت‌های بزرگ و کوچک مختلفی را خریداری و به زیر مجموعه خودش تبدیل کرده است. حالا شایعه شده که یکی از جدیدترین خرید‌های این شرکت کلی سر و صدا به راه می‌اندازد.

    تحلیلگران بر این باور هستند که اپل قصد دارد یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا را خریداری کند. گفته شده که این خرید می‌تواند به بزرگی خرید شرکت Beats باشد. براساس اطلاعات منتشر شده این خرید می‌تواند سرویس‌های شرکت اپل را افزایش دهد. حتی به نظر می‌رسد که بسیاری از سهام داران شرکت اپل خودشان را برای خرید یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا آماده می‌کنند. با این خرید اپل خودش را در حوزه رسانه‌های خبری و سرگرمی هم فعال خواهد کرد و با مشتریان بیشتری سر و کار پیدا می‌کند.

    هنوز نام این رسانه بزرگ مشخص نشده و نمی‌دانیم اپل قصد دارد چه شرکتی را خریداری کند. قبلا شایعه شده بود که این شرکت به دنبال خرید شرکت برادران وارنر است. شرکت وارنر در سینما، تلویزیون و حتی بازی‌های کامپیوتری بسیار قدرتمند است.

    برچسب ها