عصر خودرو

نوسانات منفی گروه خودرو در آخرین روز هفته

عصر بازار- امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، گروه خودرو باز هم سرخ پوش بود و در این بین نماد خفنر علی رغم جو گروه با صف خرید خود یکه تازی می کرد، در نهایت شاخص گروه با افت ۱۵۶ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۸۷۸ واحد ایستاد.

نوسانات منفی گروه خودرو در آخرین روز هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 183.7 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 23.7 میلیارد تومان در 13 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز خساپا در حاشیه 2 درصد منفی و در قیمت 126 تومان قرار گرفت، خودرو با افت 1 درصدی و قیمت 279 تومان به کار خود خاتمه داد، خاور که طی چند روز اخیر یکه تاز گروه شده بود، در حاشیه 1 درصد منفی با قیمت 99 تومان معامله شد، قیمت پایانی این سهم در صفر تابلو قرار داشت.

    خزامیا نیز تا نزدیکی 2 درصد افت کرد و به قیمت 89 تومان رسید، نمادهای ختراک، خشرق، خاهن، خنصیر و خزر جزو منفی ترینهای بازار بودند ولی همگی بین 2.5 تا 3 درصد افت قیمتی داشتند و هیچ کدام صف فروش نداشتند.

    در این روز متعادل و سرخ خودرویی ها، صف خرید خفنر خودنمایی می کرد،در پایان بازار این نماد درآستانه مثبت کامل با قیمت 429 تومان صف زیر یک میلیونی داشت، علی رغم رشد 5 درصدی قیمت معامله، پایانی این سهم در حوالی صفر مثبت قرار داشت، خفنر تنها سهمی از گروه خودرو است که در این هفته منفی تمامی روز ها را با رشد قیمتی به سر برد.

    پس از آن خریخت با رشد حدود 4 درصدی در قیمت 139 تومان قرار داشت، خاذین نیز در حاشیه 2 درصد مثبت و قیمت 105 تومان امروز را به پایان برد.

    نماد خپارس در قیمت 104 تومان و حوالی صفر منفی بود، دیروز صف فروش سنگین این سهم جمع آوری و بیش از 13 میلیارد تومان نقدینگی وارد این نماد شد، لذا یکی از ریسک های گروه خودرو که احتمال اصلاح در گروه را افزایش می داد، امروز به طور کامل از بین رفت.

    لذا به نظر می رسد، گروه خودرو پس از عبور از روند نزولی یکساله خود، در روند صعودی فعلی نوسانات منفی را تجربه کند ولی روند کلی همچنان صعودی است .

    امروز شاخص خودرویی ها  نزدیکی یک محدوده حمایتی قرار گرفت، اگر طی روزهای معاملاتی آتی خودرویی ها حمایت 18 هزار و 803 واحد را از دست بدهند، در مرحله اول به سقوط خود تا 18 هزار و 623 واحد ادامه خواهند داد.

    برچسب ها