عصر خودرو

عبده تبریزی عنوان کرد:

شفافیت قطعی بازار سرمایه در دولت یازدهم

عصر بازار- وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی ایران، در زمان استقرار دولت تدبیر و امید اقدام به انتشار صد دستاورد خود کرد. به گفته حسین عبده تبریزی، کارشناس بازار پول و سرمایه، این اقدام تحت عنوان "صد روز، صد اقدام" گام بزرگی در راستای شفاف سازی عملکرد این وزارت است.

شفافیت قطعی بازار سرمایه در دولت یازدهم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، حسین عبده تبریزی، دبیر کل اسبق سازمان بورس اوراق بهادر تهران  با اشاره به این اقدام، اظهار کرد: در گزارش کار صد روزه وزارت امور اقتصادی و دارایی، اطلاعاتی که پیرامون بازار سرمایه ایران ارائه شده بود؛ به نظر می رسد با تلاش های رئیس جدید سازمان، آقای شاپور محمدی و همکاران ایشان در حوزه زیرساخت های بازار سرمایه یعنی در حوزه ابزارسازی جدید، اقدامات قابل ملاحظه ای صورت گرفته است.

    به گفته این کارشناس بازار پول و سرمایه، وزارت امور اقتصادی و دارایی با هدف شفاف سازی در بازار سرمایه کشور، اقدام به انتشار دستاوردها کرد.

    عبده تبریزی با اشاره به اینکه در زمان دولت یازدهم تلاش زیادی برای سالم سازی بازار سرمایه و گسترش نظارت صورت گرفته است. افزود: بخشی از این تلاش ها متوجه اصلاح زیرساخت های سازمان بورس است که در آن حوزه نیز در گزارش های مرتبط با سازمان بورس و اوراق بهادار نکات مثبتی را مشاهده می کنیم.

    به گفته وی در مجموع باید گفت که در صد روز گذشته، تلاش های وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران در حوزه اصلاح زیرساخت های بازار سرمایه و شفاف سازی اطلاعات این بازار و همچنین ارائه ابزارهای جدید، موفقیت آمیز بوده است.

    برچسب ها