عصر خودرو

سبحانی اعلام کرد:

سود سهام افراد متوفی از سوی وراث آنها دریافت می شود

عصر بازار- مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تکلیف مشمولان متوفی سهام عدالت به این صورت است که دریافت سود سهام از سوی وراث آن‌ها امکان‌پذیر خواهد بود .

سود سهام افراد متوفی از سوی وراث آنها دریافت می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،جعفر سبحانی,  با اشاره به تعیین تکلیف افراد متوفی در سهام عدالت اظهارداشت: از بین 49 میلیون و 226 هزار و 193 نفر مشمول دریافت سهام عدالت که ثبت نام آن‌ها قطعی شده حدود دو میلیون نفر فوت شده‌اند این درحالی است که وضعیت ثبت نام آن‌ها همانند افراد زنده است.

    وی  با اشاره به اینکه ثبت نام و صورت حساب وجه شبای افراد متوفی درحال حاضر مشخص نیست و اواسط تابستان وضعیت آنها اعلام می‌شود، افزود: تکلیف مشمولان متوفی سهام عدالت به این صورت است که دریافت سود سهام از سوی وراث آن‌ها امکان‌پذیر خواهد بود .

    سبحانی عنوان کرد: مشمولین سهام عدالت برخی دارای کد سهام بوده، ولی امکان ورود به سامانه را ندارند که این افراد به علت تکمیل نشدن ثبت‌نامشان باید تا سری جدید نام نویسی منتظر بماند و به گفته وی این افراد جز اولویت‌های اولیه سری بعدی مشمولین خواهند بود.

    گفتنی است، سود سهام عدالت مشمولین در نیمه دوم سال جاری به حساب شخصی افراد واریز خواهد شد که مبلغ این سود حدود 90 هزار تومان پیش بینی شده است.

    برچسب ها