عصر خودرو

در مشهد افتتاح شد؛

تالار اختصاصی معاملات سهام کارگزاری بانک پاسارگاد

عصر بازار- مدیرعامل کارگزاری بانک پاسارگاد از گشایش تالار اختصاصی شهر مشهد خبر داد و اعلام کرد: در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مشتریان در استان خراسان رضوی این تالار اختصاصی به بهره‎برداری رسید.

تالار اختصاصی معاملات سهام کارگزاری بانک پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، محمد عابد، با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که فعالیت اصلی کارگزاران بورس، طراحی و استفاده از ابزارها برای توسعه بازارسرمایه است، کارگزاری بانک پاسارگاد نسبت به راه‌اندازی تالار اختصاصی جدیدی در شهر مشهد اقدام کرده و این تالار به‎منظور تکریم مشتریان این کارگزاری افتتاح شد.

    مدیرعامل کارگزاری بانک پاسارگاد ادامه داد: در این تالار تلاش شده تا امکانات لازم در فضایی مناسب برای سرمایه‎گذاران اعم از سیستم آنلاین و متصل به معاملات جهت پی‎گیری بازار و خدمات‎رسانی مطلوبتر به سهامداران ارایه شود. همچنین در این تالار اختصاصی مجموعه‎ای از متخصصان بازارسرمایه، تلاش خواهند کرد تا خدماتی را در اختیار سرمایه‎گذاران قرار دهند.

    وی تصریح کرد: یکی از محاسن بازارسرمایه برای سرمایه‌گذاران و فعالان آن را دسترسی راحت به این بازار است که با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی این تالار در جنب ایستگاه قائم متروی مشهد، به نیاز مشتریان این شهر در کمترین زمان ممکن و به سهولت هر چه تمام پاسخ داده می‎شود.

    برچسب ها