عصر خودرو

حرکت آهسته گروه خودرو در مدار صعودی

عصر بازار- امروز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه، گروه خودرویی در مجموع متعادل و مثبت بود و در این بین نماد خاور سهم مورد اقبال گروه بود، در این روز شاخص گروه با رشد جزئی ۵ واحدی در مدار ۱۹ هزار و ۱۷ واحد ایستاد.

حرکت آهسته گروه خودرو در مدار صعودی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز سهامداران تعداد 315 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 38 میلیارد تومان در 19 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    نماد خساپا  در حاشیه صفر مثبت و قیمت پایانی 129 تومان به کار خود پایان داد، خودرو نیز در حاشیه 1 درصد مثبت با قیمت پایانی 282 تومان امروز را به پایان برد.

    نماد خپارس به دلیل عرضه 15 میلیونی حقوقی در حاشیه 4 درصد منفی و قیمت پایانی 104 تومان قرار داشت.

    خاور امروز مقاومت روانی خود را شکست و با صف خرید 2 میلیونی در قیمت پایانی 100 تومان و درآستانه مثبت کامل خوش اقبال ترین سهم گروه بود.

    نماد خفنر از  اولین روز هفته تاکنون 51 درصد بازدهی نصیب سهامدارانش کرده و امروز را با رشد 2 درصدی در قیمت پایانی 409 تومان به پایان برد.

    خفناور در قیمت پایانی 281 تومان در حاشیه 4 درصد مثبت صف خردی کوچکی داشت.

    مابقی نمادهای نیز متعادل مثبت یا منفی بودند، درمجموع از29 نماد معاملاتی گروه خوردو تعداد 9 نماد افت قیمت پایانی و 19 نماد رشد قیمت داشتند، نماد خبهمن نیر در صفر تابلو قرار داشت.

    در حال حاضر روند گروه خودرو همچنان صعودیست و در حال اصلاح و تکمیل موج نزولی و استارت موج صعودی بعدی است.

    از منظر تکنیکالی، گروه خوردو درصورت از دست دادن حمایت 18 هزار و 750 واحدی در مدار نزولی قرار خواهد گرفت ولی فعلا شاخص گروه در مدار صعودی است.

    برچسب ها