عصر خودرو

مدیرعامل ایران‌ایر خبر داد:

سفر تیم دوم کارشناسان هما به فرانسه

ورود ATRها از ۱۰ روز دیگر

عصر بازار- مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از سفر تیم دوم کارشناسان این شرکت به فرانسه برای تحویل نهایی هواپیماهای ای تی ار خبر داد و گفت: از ۱۰ روز دیگر پروسه ورود این هواپیماها به ایران آغاز می‌شود.

سفر تیم دوم کارشناسان هما به فرانسه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، فرهاد پرورش با یادآوری این‌که تیم کارشناسان هما که هفته گذشته برای تحویل هواپیماهای ای تی آر به فرانسه سفر کرده بودند امروز برمی‌گردند، اظهار کرد:‌ بخشی از کارهای تحویل هواپیماهای ای تی آر توسط این تیم انجام شد و امروز یک تیم جدید از کارشناسان برای تحویل نهایی به فرانسه سفر می‌کنند.

    وی تصریح کرد:‌ کار این تیم حدود یک هفته تا 10 روز زمان می‌برد و پس از آن زمینه ورود 4 فروند هواپیمای فراهم می‌شود.

    وی بیان کرد:‌ دو فروند از این هواپیماها آماده شده و کارهای مربوط به تست فلایت (پروازهای آموزشی) آنها نیز به اتمام رسیده است.

    وی ادامه داد: چک‌های این هواپیماها توسط کارشناسان ایرانی انجام شده، ضمن آن‌که مواردی که اشکال گرفته شده بود هم برطرف شده است.

    مدیرعامل هما با اشاره به این‌که باید سوابق و مدارک هواپیما را درست تحویل بگیریم که زمانبر است، گفت: سوابق و مدارک 2 فروند ATR انجام شده و امیدواریم ظرف یک هفته آینده کار دو فروند دیگر نیز در این زمینه به اتمام برسد.

    برچسب ها