عصر خودرو

یک کارگزار قدیمی بورس عنوان کرد:

بازار سهام همچنان حجم می‌گیرد

عصر بازار- در جریان دادوستدهای امروز بورس تهران تعداد ۹۸۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۹۷ میلیارد تومان در ۷۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بازار سهام همچنان حجم می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصاد آنلاین, محمد ابراهیم قربانی فرید در ارزیابی وضعیت امروز بازار گفت:در دو سه هفته اخیر معاملات با افزایش حجم روبرو بود و  به نظر می رسد این روند تا زمان انتخابات ریاست جمهوری ادامه داشته باشد.

    مدیرعامل کارگزاری سهام گستران شرق  با اشاره اینکه امروز گروه های بانکی در صدر معاملات قرار داشتند، اظهارداشت: امیدواریم بعد از انتخابات و با روی کار آمدن رییس جمهور جدید فروش و سود آوری شرکت ها نیز افزایش یاید.

    گفتنی است؛در جریان دادوستدهای امروز بورس تهران تعداد 984 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 197 میلیارد تومان در 79 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 29 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 785 واحد قرار گرفت.

    بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای "وبملت"، "شبندر" و "فخوز" شد و در مقابل نمادهای معاملاتی "شپنا"، "فخاس" و "آپ" با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

    بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 315 میلیون ورقه به ارزش 135 میلیارد تومان در 37 هزار نوبت، آیفکس 3.7 واحد افت کرد و در ارتفاع 925 واحد قرار گرفت.

    همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای ارتباطات سیار ایران پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی  مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مبنی بر انتخاب اعضا هیئت مدیره، افست با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 96، سیمان سفید نی ریز با توجه به ارائه صورتهای مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به 30 اسفند سال 95، مهندسی نصیر ماشین و شهد ایران پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه، سرمایه‌گذاری فنی و مهندسی مشانیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و حق تقدم شرکت تولید فیبر ایران و نیز حق تقدم خرید سهام شرکت بیمه حافظ به تالار شیشه‌ای بازگشتند.

    برچسب ها