عصر خودرو

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش خبرداد:

رشد ۷۰ درصدی صادرات غیرنفتی در فروردین ماه

عصر بازار- مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش با بیان اینکه بیش از ۱۰۸ هزار تن انواع کالا در بندر کیش تخلیه و بارگیری شده گفت: در فروردین ماه سال جاری ۷۰ درصد افزایش صادرات غیرنفتی انجام شده است .

رشد ۷۰ درصدی صادرات غیرنفتی در فروردین ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، 'احمد شهریاری' به تخلیه و بارگیری 108 هزار و 350 تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بندر کیش اشاره کرد و افزود: از این میزان، 86 هزار و 999 تن به کالای غیر نفتی و 21 هزار و 351 تن کالای نفتی اختصاص دارد.

    وی سهم عملیات مربوط به صادرات غیر نفتی در این بندر را بیش از 355 تن با رشد 70درصدی و حجم واردات اینگونه کالاها را یک هزار و 799تن اعلام کرد.

    مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش به کابوتاژ 84 هزار و 845 تن کالای غیر نفتی در این بندر اشاره کرد و گفت : ترابری 163 هزار و 739 نفر مسافر از طریق این بندر طی سال جاری انجام شده است .

    شهریاری افزود : علاوه بر فعالیت های مسافری، 87 هزار و 751 نفر، گشت دریایی با شناورهای تفریحی در آب های جزیره مرجانی کیش را تجربه کردند که این بخش از فعالیت های دریایی طی سال جاری 3 درصد افزایش داشته است.

    وی مجموع تردد شناورها به بندر کیش طی نخسین ماه سال جاری را یک هزار و 461 فروند اعلام کرد و افزود: طی این مدت، جابجایی 35 هزار و 878 دستگاه خودرو توسط شناورهای لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی جزیره کیش به چارک و آفتاب به ثبت رسید.

    برچسب ها