عصر خودرو

در بازار نقدی و آتی رقم خورد؛

تک روی سررسید شهریور در بازار آتی سکه

عصر بازار- سکه حجم معاملات آتی سکه طی روز گذشته به ۵هزار ۸۹۹ قرارداد و ارزش ۸۰۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به آخرین معامله در بورس کالا (پنجشنبه گذشته) رشد ۱۲۱ درصدی را تجربه کرد.

تک روی سررسید شهریور در بازار آتی سکه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در اولین روز هفته بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران تحت تاثیر رشد بهای اونس دربازهای جهانی و کاهش نرخ دلار روند متغیری را تجربه کرد.

    به این ترتیب در معاملات دیروز از هر 5 سر رسید فعال بازار آتی بورس کالا 4 سررسید با روند نزولی و سررسید اردیبهشت ماه با افزایش قیمت رو به رو شد.

    به این ترتیب بر اساس آمار معاملات سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و 228 هزار تومان، افزایش 0/04درصدی را تجربه کرد. همچنین قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و 259 هزار تومان افت 0/15 درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و 298 هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت منفی 0/04 درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و 337 هزار تومان معامله و با کاهش 0/03درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون 376 تومان به ثبت رسید و با افت قیمت 0/11درصدی رو به رو شد.

    از بازار نقدی چه خبر؟

    دیروز سکه در بازار نقدی نیز با کاهش یک هزار تومانی به قیمت یک‌میلیون و 183 هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های 676 هزار تومان و 378 تومان به فروش رسید

    برچسب ها