عصر خودرو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

محدودیتی برای سرمایه گذاری خارجی ها در بورس وجود ندارد

عصر بازار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بکارگیری استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی(IFRS) در جذب سرمایه گذار در بورس گفت:محدودیتی برای سرمایه گذاری خارجی ها در بورس وجود ندارد.

محدودیتی برای سرمایه گذاری خارجی ها در بورس وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، محمود شکری در خصوص حضور خارجی ها در بورس گفت:بطور کلی ممنوعیتی برای حضور و سرمایه گذاری خارجی ها در اقتصاد کشور، مشروط به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

    نماینده مردم رضوانشهر، طالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بورس بخشی از اقتصاد کشور است و بطور طبیعی در صورتیکه چارچوب قوانین کشور رعایت شود محدودیتی برای سرمایه گذاری خارجی در بورس کشور وجود ندارد. 

    این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به ضرورت توجه به جذب سرمایه گذار برای دست یابی به رشد اقتصادی مدنظر در برنامه ششم توسعه افزود: در صورت ارتقای اعتماد سرمایه گذاران به بورس، زمینه سوق سرمایه ها به این بخش از اقتصاد کشور فراهم می شود.

    وی افزود: به کارگیری استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی(IFRS)  از لوازم جذب سرمایه گذار خارجی در بورس کشور است.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید شرکت ها و بنگاه های اقتصادی براساس استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی صورت های مالی خود را ارائه کنند.

    برچسب ها