عصر خودرو

صادرات بیش از ۲ میلیون تن محصولات پتروشیمی نوری به خارج از کشور

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری (بروزیه) گفت:از مجموع چهارمیلیون و ۷۶۹هزارو ۹۱۳ تن تولید پارسال این شرکت دو میلیون و ۲۹۱هزار تن به ارزش یک میلیاردو ۳۱۴ هزار دلار به خارج از کشور صادر شد.

صادرات بیش از ۲ میلیون تن محصولات پتروشیمی نوری به خارج از کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری، مجتبی طاهری اعلام کرد: این شرکت در سال 95 موفق شد با دستیابی به رکورد 107درصدی ظرفیت اسمی به بالاترین میزان تولید و فروش از ابتدای راه اندازی تاکنون دست یابد.
    وی یادآورشد: با تلاش کلیه مدیران، سرپرستان و کارکنان شرکت پتروشیمی نوری این شرکت با تولید چهار میلیون و 769هزارو 913 تن و با ظرفیت 107 درصد نسبت به ظرفیت اسمی و 124 درصد نسبت به برنامه تولید، توانست به بالاترین میزان تولید طی ده سال گذشته دست پیدا کند.
    وی یادآورشد:ازمجموع تولید شرکت پتروشیمی نوری (بروزیه) در سال گذشته مقدار یک میلیون 862هزارتن به ارزش 29.483 میلیارد ریال فروش داخلی و دو میلیون و 291هزار تن به ارزش 48.388 میلیارد ریال (1.314 میلیارد دلار) صادر شده است که جمع کل فروش 77.871 میلیارد ریال است.
    طاهری گفت:پتروشیمی نوری علاوه بر تامین خوراک پتروشیمی های همجوار و همچنین نیاز داخل، مازاد محصولات تولیدی خود را که شامل پارازایلین، ارتوزایلین، رافینت و برش سنگین است به بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس، هند، چین، کره جنوبی صادر می کند.
    وی بااشاره به اینکه شرکت پتروشیمی نوری پارسال عناوین و افتخارات بسیار ارزشمندی را در حوزه های مختلف صنعت کسب کرد افزود:کسب عنوان صادر کننده نمونه ملی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، کسب رتبه 30 در بین 100 شرکت برتر ایران و رتبه برتر صنایع پتروشیمی کشور از دیدگاه مبلغ فروش بر اساس نتایج رتبه بندی IMI-100 ، دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی از هفتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی ، کسب عنوان صادر کننده ممتاز استان بوشهر ، واحد تولیدی نمونه در زمینه رعایت استاندارد معیار مصرف انرژی ، دریافت بالاترین سطح تندیس اهدایی دومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی و دریافت تندیس تعالی مدیریت دارایی های فیزیکی صنایع نفت و گاز از جمله موفقیت های این شرکت است.

    برچسب ها