عصر خودرو

پایان اصلاح خوردویی نزدیک است

عصر بازار- امروز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه، گروه خودرو و ساخت قطعات جو متعادل و منفی داشت، در این میان برخی نمادهای قطعه سازی مورد استقبال بازار بودند، لذا در کل شاخص گروه با افت ۴۷ واحدی در مدار ۱۹ هزار و ۴۴۹ واحد ایستاد.

پایان اصلاح خوردویی نزدیک است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 240 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش 32.5 میلیارد تومان در 16 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند، در این روز خاور با جا به جایی 57.8 میلیون سهام پرحجمترین گروه بود و خساپا با 6 میلیارد تومانارزش معامله، بیشترین ارزش معاملاتی گروه را در اختیار داشت.

    امروز نیز شاهد صف خرید سنگین نماد خاور در قیمت پایانی 98 تومان بودیم،  دو نماد خفنر و خموتور نیز با صف خرید در قیمتهای پایانی 398 و 349 تومان به کار خود خاتمه دادند ولی قیمت معاملاتی خفنر 10 تومان بیشتر از پایانی بود.

    پس از این 3 نماد، خگستر با رشد 3 درصدی در قیمت 393 تومان جرو سبزترینهای بازار بود، نماد خودرو و خمهر نیز در حاشیه 1 درصد مثبت قرار داشتند و به ترتیب در قیمت پایانی 282  و 167 تومان امرو زرا به پایان بردند.

    در طرف مقابل، خساپا در حاشیه 1 درصد منفی و قیمت پایانی 132 تومان قرار داشت، خچرخش، خکار، خپارس و خکاوه نیز در حاشیه 2 درصد منفی قرار داشتند.

    از طرفی خلنت درحالیکه 4 درصد افت قیمت معامله داشت، قیمت پایانی سهم در حاشیه صفر منفی تابلو و قیمت پایانی 310 تومان بود.

    خشرق در حوالی صفر مثبت تابلو و قیمت 245 تومان قرار داشت، با یان حال از منظر تکنیکالی سهم در مرحله اول تا 275 تومان رشد خواهد کرد.

    در مجموع به نظر می رسد به زودی شاهد رشد بازار با لیدری گروه خوردو باشیم، باید منتظر ماند و دید که بازیگردان چه برنامه ایی در سر دارد.

    برچسب ها