عصر خودرو

مدیر عامل شرکت کیش ایر پاسخ داد؛

مذاکرات با هواپیماسازان بزرگ ادامه دارد

آخرین وضعیت خرید امبرائر

عصر بازار- مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر معتقد است با توجه به فضای جدید به وجود آمده برای ایران خرید هواپیماهای جدید از شرکت های سازنده تسهیل شده و برای نهایی کردن قراردادهای خرید مذاکرات همچنان ادامه دارد.

مذاکرات با هواپیماسازان بزرگ ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، محمدتقی اظهار کرد: شرکت کیش ایر نیز مانند دیگر ایرلاین های ایرانی پس از لغو تحریم ها مذاکرات جدی خود برای خرید هواپیماهای جدید را آغاز کرده و در حال حاضر نیز صحبت ها با هواپیماسازی مانند ایرباس ادامه دارد.

    به گفته وی، بحث نوسازی ناوگان که به عنوان یکی از اولویت های اصلی صنعت هوایی کشور در دستور کار قرار گرفته در این ایرلاین نیز با جدیت دنبال شده است تا جایی که پیش از ورود ایرباس های جدید ایران ایر جوان ترین هواپیمایی که وارد ایران شده بود متعلق به کیش ایر بود.

    مدیرعامل این ایرلاین داخلی اضافه کرد: در راستای بهبود شرایط ناوگان مذاکرات با اصلی ترین هواپیماسازان جهانی همچنان ادامه دارد و امیدواریم در آینده نزدیک بتوان از نهایی شدن آنها سخن گفت.

    جدیدی درباره آخرین وضعیت ورود هواپیماهای امبرائر برزیل به ناوگان این ایرلاین نیز گفت: ما از چند ماه قبل با این شرکت مذاکراتی داشتیم و حتی کار به مراحل پایانی خود نیز نزدیک شد اما به دلیل برخی مشکلات و مسائلی که این شرکت داشت فعلا رسیدن به قرارداد قطعی ممکن نشده است.

    وی ادامه داد: دریافت مجوزهای لازم و نهایی کردن مراحل مختلف کار بخشی از دلایل توقف مذاکرات در این حوزه بود و امیدواریم در جریان صحبت هایی که در آینده با دیگر شرکت های هواپیما ساز در دستور کار قرار دارد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن قراردادها قطعی شود.

    برچسب ها