عصر خودرو

همکاری بانک اکو با وزارت نیرو؛

۱۸۰ میلیون یورو تسهیلات بانک اکو برای اجرای ۴ پروژه در صنعت آب و برق

عصر بازار- بانک بین المللی اکو ۱۸۰ میلیون یورو تسهیلات برای اجرای ۴ پروژه مهم در صنعت آب و برق کشور ارائه می‌کند.

۱۸۰ میلیون یورو تسهیلات بانک اکو برای اجرای ۴ پروژه در صنعت آب و برق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، در نشستی که با حضور «محسن بختیار» معاون اقتصادی و امور برنامه‌ریزی وزیر نیرو، معاون بانک بین‌المللی توسعه و تجارت اکو،  نماینده سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد، نوع و نحوه ارائه تسهیلات بانک توسعه و تجارت اکو به پروژه های صنعت آب و برق مورد بررسی قرار گرفت.

    بر این اساس، صبح امروز وزارت نیرو و بانک بین المللی توسعه و تجارت اکو و نماینده سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران توافق کردند که این بانک بین‌المللی 180 میلیون یورو برای اجرای 4 پروژه مهم در صنعت آب و برق کشور تسهیلات اعطا کند.

    براساس این گزارش، تاکنون حدود 180میلیون یورو تسهیلات در جهت اجرای 4 پروژه در بخش های احداث تاسیسات فاضلاب، شبکه های آبیاری و زهکشی، انتقال نیروی برق در 4 استان توسط بانک اکو مصوب شده که تاکنون بالغ بر 160 میلیون یورو آن نیز پرداخت شده است.

    گفتنی است، مجریان این پروژه ها اعلام کردند که این 4 پروژه دارای پیشرفت فیزیکی متناسب با برنامه زمان بندی می باشند که امیدواریم با تکمیل آنها، سطح بهره مندی مردم کشور عزیزمان از خدمات وزارت نیرو افزایش یابد.

    برچسب ها