عصر خودرو

ثبات نرخ طلای سرخ در ۲ ماه اخیر

عصر بازار- عضو شورای ملی زعفران گفت: در حال حاضر حداقل نرخ هر کیلو طلای سرخ ۴ میلیون و ۴۰۰ و حداکثر ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

ثبات نرخ طلای سرخ در ۲ ماه اخیر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی حسینی عضو شورای ملی زعفران از ثبات قیمت نرخ زعفران در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر حداقل نرخ هر کیلو طلای سرخ 4 میلیون و 400 و حداکثر 5 میلیون و 700 هزار تومان است.

    وی افزود: طی دو ماه اخیر با وجود روند ثبات قیمت‌ها عرضه و تقاضا متعادل بوده است.

    حسینی با اشاره به آخرین وضعیت صادرات زعفران بیان کرد: در پی وضعیت ثبات قیمت‌ها مشتریان با خیالی آسوده اقدام به انعقاد قرارداد می‌نمایند از این رو روند صادرات عادی است.

    عضو شورای ملی زعفران در پاسخ به این سوال که راه اندازی بازار مشتقه زعفران در بورس کالا چه مزایایی به همراه دارد، عنوان کرد: راه اندازی بازار مشتقه زعفران هیچ گونه تاثیری در بهبود روند صادرات و قیمت‌ها نخواهد گذاشت.

    وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وضعیت قاچاق پیاز زعفران تصریح کرد: قاچاق پیاز زعفران پدیده شومی است که طی سال‌های اخیر انجام می‌شود از این رو دولت‌ها با همکاری تشکل‌ها و بخش خصوصی باید این امر را مهار کنند چرا که درآینده‌ای نزدیک تولید زعفران به خطر می‌افتد.

    برچسب ها