عصر خودرو

شاهزاده عربی یکی از سهامداران اصلی توئیتر شد

عصر بازار- شاهزاده معروف عربی و مالک یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری دنیا و همچنین یکی از مردان ثروتمند دنیا، ۵ درصد از کل سهام توئیتر را خریداری کرد.

شاهزاده عربی یکی از سهامداران اصلی توئیتر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه(سنا)، پرنس ولید بن طلال، شاهزاده معروف و متمول عربی و مالک شرکت سرمایه گذاری هلدینگ کینگ دام سبد سهام خود را از سهام شرکت توئیتر پر کرد.

     شاهزاده معروف عربی و مالک یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری دنیا و همچنین یکی از مردان ثروتمند دنیا، 5 درصد از کل سهام توئیتر را خریداری کرد.

    بر اساس این گزارش، شرکت هلدینگ کینگ دام در 6 سال گذشته 35 میلیون سهم از شرکت توئیتر خریداری کرده است. در حالی که با اقدام جدید این مرد ثروتمند عربی، هلدینگ کینگ دام ، دومین سهامداران بزرگ شرکت توئیتر با ارزش بازاری برابر با 1 میلیارد دلار محسوب می شود .

    این در حالی است که، توئیر در جدید ترین اقدام خود، جک دورسی را به عنوان مدیر عامل انتخاب کرد. پس از اعلام رسمی تغییر مدیر عامل، قیمت سهام شرکت توئیتر با رشد 7 درصدی رو به رو شد در حالی که در آخرین ساعات معاملاتی افت 1.9 درصدی را از آن خود کرد و هر سهم آن 27 دلار معامله شد.

    بر این اساس، هم اکنون شاهزاده ولید بن طلال دارای 30.1 میلیون سهم از شرکت توئیر . هلدینگ کینگ دام دارای 4.8 میلیون سهم از این شرکت است .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها