عصر خودرو

افزایش درآمد رنو فرانسه با فروش خودرو به ایران

عصر بازار- شرکت فرانسوی رنو اعلام کرد، در حالی که مدل های جدید موجب افزایش فروش و بالا رفتن قیمت خودروهای این شرکت شده و در عین حال تولید خودرو برای شرکای صنعتی رنو از جمله ایران افزایش یافته است، میزان درآمد این شرکت در سه ماهه نخست امسال رشد داشته است.

افزایش درآمد رنو فرانسه با فروش خودرو به ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، شرکت فرانسوی رنو اعلام کرد، در حالی که مدل های جدید موجب افزایش فروش و بالا رفتن قیمت خودروهای این شرکت شده و در عین حال تولید خودرو برای شرکای صنعتی رنو از جمله ایران افزایش یافته است، میزان درآمد این شرکت در سه ماهه نخست سال 2017 رشد داشته است.
    بر اساس این گزارش، میزان درآمد سه ماهه شرکت رنو نسبت به 10.49 میلیارد یوروی مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و به 13.13 میلیارد یورو (14.27 میلیارد دلار) رسیده است.
    این در حالی است که بر اساس برآورد 10 تحلیلگری که در نظرسنجی رویترز شرکت کرده بودند، انتظار می رفت میزان درآمد شرکت رنو در این بازه سه ماهه به 12.49 میلیارد یورو برسد که درآمد محقق شده فعلی بیش از این رقم است.
    افزایش تقریبا 16 درصدی در تحویل خودروهای جدید مهمترین عامل در رشد درآمد شرکت رنو بوده و درآمد این شرکت را به میزان 9.2 درصد افزایش داده است.
    میزان فروش خودروهای شرکت رنو به شرکای صنعتی از جمله خودروی میکراس تولیدی در فرانسه به شرکت نیسان و همچنین خودروهای نیمه مونتاژ شده رنو به ایران، میزان درآمد این شرکت فرانسوی را 3.5 درصد افزایش داده است.
    همچنین نوسانات رخ داده در بازار ارز از جمله تقویت روبل روسیه و رئال برزیل، 1.3 درصد به درآمد این شرکت اضافه کرده است.
    شرکت رنو پیش بینی خود از رشد بازار خودرو در سال 2017 را از 1.5 تا 2 درصد به 1.5 تا 2.5 درصد ارتقا داده و بر اهداف یک ساله این شرکت از جمله افزایش سود عملیاتی و درآمدش تاکید کرده است.

    برچسب ها