عصر خودرو

بانک اطلاعاتی شرکت‎های خدمات حفاری و پیمانکاران EPC ایجاد می‎شود

عصر بازار- معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت برای شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی شرکت‎های فعال در حوزه خدمات حفاری و همچنین پیمانکاران طرح و احداث فعال پروژه‎های EPC در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فراخوان داد.

بانک اطلاعاتی شرکت‎های خدمات حفاری و پیمانکاران EPC ایجاد می‎شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در نظر دارد به منظور گسترش استفاده از توان فنی و مهندسی شرکت‎های توانمند داخلی در اجرای طرح‎ها و پروژه‎های حوزه بالادستی صنعت نفت و در مسیر تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی، نسبت به شناسایی همه شرکت‎ها و مراکز فعال یا علاقه‎مند به فعالیت در حوزه خدمات حفاری چاه‎های نفت و گاز با هدف تهیه بانک اطلاعاتی و بررسی وضع موجود شرکت‎های فعال در این زمینه اقدام کند.

    این معاونت با اعلام فراخوان جداگانه‎ای، برای شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی پیمانکاران طرح و احداث فعال در زمینه پروژه‎های EPC در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نیز اعلام آمادگی کرده است.

    بر اساس این گزارش، آگهی فراخوان شناسایی شرکت‎های یادشده در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل سیاستگذاری مهندسی و استانداردهای این معاونت به نشانی www.det-mop.ir منتشر شده و بر این اساس واجدین شرایط و علاقمندان می توانند نسبت به دریافت، تکمیل و ارسال پرسشنامه و مستندات مربوطه اقدام کنند.

    برچسب ها