عصر خودرو

بررسی نرخ سکه در فروردین ماه؛

حرکت روبه بالای قیمت سکه در بازار + نمودار

عصر بازار- قیمت انواع سکه در ماه اخیر درحالی روند صعودی به خود گرفت که نرخ سکه امامی در روز بیست و هفتم فروردین‌ماه با قیمت یک میلیون و ۲۲۲ هزار و ۶۰۰۰ تومان به بیشترین رقم خود در ماه اخیر رسیده است.

حرکت روبه بالای قیمت سکه در بازار + نمودار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، بررسی نرخ انواع سکه در فرودین ماه حاکی از آن است که قیمت انواع آن در بازار با نوساناتی روبرو بوده است.

    در این میان نرخ سکه امامی در روز اول فروردین ماه با رقم یک میلیون و 200 هزار و 80 تومان کار خود را آغاز و در روز 31 فروردین‌ماه سال جاری به ارزش یک میلیون و 217 هزار تومان رسید.

    لازم به ذکر است که نرخ سکه امامی در روز 27 فروردین‌ماه سال جاری با رقم یک میلیون و 222 هزار و 600 تومان به بیشترین نرخ خود در یک ماه اخیر رسید.

    حرکت روبه بالای قیمت سکه در بازار + نمودار

     

    همچنین نرخ سکه بهارآزادی در هفتم فروردین‌ماه با رقم یک میلیون و 179 هزار تومان کار خود را آغاز و در روز 31 فروردین‌ماه با رقم یک میلیون و 186 هزار تومان کار خود را به پایان رساند که در مجموع روند صعودی نرخ سکه امامی را نشان میدهد.

     

    براساس این گزارش میانگین نرخ سکه بهار آزادی در فروردین‌ماه با درنظرگرفتن 16 روز کاری یک میلیون و 185 هزار تومان بوده که با بیشترین نرخ سکه امامی در روز 28 فروردین با رقم یک میلیون و 196 تومان حدود 11 تومان اختلاف دارد.

     

    حرکت روبه بالای قیمت سکه در بازار + نمودار

     

    گفتنی است قیمت نیم سکه در ششم فروردین ماه سال جاری با رقم 686 هزار و 500 تومان کار خود را آغاز و در روز 31 فروردین ماه بارقم 694 هزار تومان کار خود را به پایان رساند که در مجموع سیر صعودی قیمت را در یک ماه اخیر نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که قیمت نیم سکه در روز 28 فروردین ماه سال جاری به حداکثر رقم خود یعنی 703 هزار تومان رسید که با میانگین نرخ نیم سکه در 21 روز کاری با رقم 691 هزار تومان، 12 هزار تومان اختلاف قیمت دارد.

     

    حرکت روبه بالای قیمت سکه در بازار + نمودار

     

    در این میان ربع سکه در فروردین ماه سال جاری درحالی روند صعودی داشته است که نرخ ربع سکه در روز 6 فروردین‌ماه با رقم 368 هزار تومان کار خود را آغاز و در روز سی ویکم همین ماه با نرخ 382 هزار تومان کار خود را به پایان رساند.

    حرکت روبه بالای قیمت سکه در بازار + نمودار

    برچسب ها