عصر خودرو

دیروز در بورس کالا رقم خورد؛

موج سواری سکه در بازار آتی

عصر بازار- در دومین روز هفته سکه نقدی و دلار نوسان زیادی را نسبت به روزهای گذشته تجربه کرد که این موضوع افت و خیز قیمت ها در بازار آتی سکه را به دنبال داشت.

موج سواری سکه در بازار آتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، طی روز یکشنبه هر پنچ سررسید آتی سکه در بورس کالای ایران روند متفاوت قیمتی را شاهد بودند، به طوری که سکه در سررسید اردیبهشت ماه با نرخ یک میلیون و 232 هزارتومان معامله شد و رشد 0.8 درصد را تجربه کرد.

    همچنین سکه تحویل تیر ماه نیز با رشد 0.06 درصدی به قیمت یک میلیون و 268 هزار تومان رسید.

    از سویی قراداد تحویل شهریور نیز با قیمت یک میلیون و 307 هزار تومان معامله شد و با افزایش 0.02 درصدی رو به رو شد. این در شرایطی است که سررسید آبان ماه نیز با 0.04 درصد افت به قیمت یک میلیون و 350 هزار تومان به فروش رسید در پایان سررسید دی ماه با نرخ یک میلیون و 390 هزار تومان معامله شد و تغییر قیمت جدیدی را طی این روز تجربه نکرد.

    بر اساس آمار معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران نیز حجم معاملات طی این روز به 2 هزار و 826 قرارداد رسیده بود.

    از طرفی سکه در بازار نقدی نیز طی روز یکشنبه ، با رشد قیمت رو به رو شد، به طوری که سکه در بازار نقدی با 5هزار تومان افزایش نسبت به روز شنبه به یک میلیون و 227 هزار تومان رسید.

    همچنین طی این روز نیم سکه با قیمت 692 هزار تومان، ربع سکه با قیمت 382 هزار تومان به فروش رسید سکه یک گرمی نیز در محدوده 253 هزار تومان معامله شد.

    برچسب ها