عصر خودرو

فنر خودرویی ها باز هم فشرده شد

عصر بازار- امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه، گروه خودرو یک دست سرخ پوش بود و نمادهای بسیاری در حاشیه ۳ درصد و ۴ درصد منفی قرار گرفتند، از این رو شاخص گروه با افت ۳۶۰ واحدی در مدار ۱۹ هزار و ۸۶۵ واحد جایی گرفت.

فنر خودرویی ها باز هم فشرده شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 209 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو و ساخت قطعات به ارزش معاملاتی 28.6 میلیارد تومان در 15.8 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز حقوقی خساپا با خرید 12 میلیون از این سهم حمایت کرد ولی سهم با افت 1.4 درصدی قیمت پایانی ناشی از عرضه سهامداران حقیقی در قیمت 139 تومان جایی گرفت، با یان حال لحظات پایانی اردرهای خرید خوبی در این سهم زده شد که احتمال رشد قیمتی در روز معاملاتی آتی را افزایش می دهد.

    خودرو نیز در حاشیه 2.5 درصد منفی و قیمت پایانی 286 تومان به کار خود خاتمه داد، علی رغم خساپا در این نماد حقیقی بیشتر خریدار و حقوقی فروشنده بود.

    در این فضای منفی گروه، دو نماد خکار و ختراک با رشد 5 درصدی قیمت، صف خرید کوچکی در قیمت پایانی به ترتیب 143 و 399 تومان تشکیل داده بودند.

    علی رغم فضای سرخ گروه،  به جز نماد خزر هیچ نمادی صف فروش نبود و اکثرا متعادل و منفی بودند، در این بین نماد خزر صف فروش کوچکی در حاشیه منفی کامل و قیمت پایانی 95 تومان داشت.

    باتوجه به شرایط تکنیکالی سهام خودرویی و نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری به نظر می رسد، وضعیت فعلی چندان ادامه دار نباشد و بزودی مقاومت های سر راه شکسته شوند.

    لذا به نظر می رسد گروه خودرو با افت قیمتی امروز فرصت بسیار مناسبی برای خرید پلکانی سهامداران به وجود آوردند، باید منتظر ماند و دید که آیا تا چهارشنبه فنر خودرویی ها کشیده خواهد شد.

    برچسب ها