عصر خودرو

چشم‌انداز مثبت سرمایه‌گذاری پس از برجام

عصر بازار- مهدی پورقاضی عضو هیات نمایندگان اتاق تهران بر این باور است که اگر ثبات اقتصادی وجود داشته باشد، سرمایه گذار برای سرمایه گذاری تردید نخواهد کرد.

چشم‌انداز مثبت سرمایه‌گذاری پس از برجام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خبرآنلاین ,مهدی پورقاضی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران  با بررسی شاخص‌های سرمایه گذاری در اقتصاد،اظهارداشت:«برای رشد انباشت سرمایه یا رشد سرمایه گذاری انتظار نمی رود دولت خود وارد عمل شده و سرمایه گذاری کند. دولت باید بسترساز این امر باشد؛چراکه سرمایه گذاران زیادی وجود دارند که علاقه دارند در بخش های مختلف اقتصاد کشور سرمایه گذاری کنند.»

    وی ادامه داد:«رشد سرمایه گذاری در سالهای گذشته منفی بوده و دلیل آن نیز ناشی از  نبود چشم انداز روشن برای سرمایه گذاری و امنیت سرمایه ها بوده است.در واقع سرمایه گذار برنامه توسعه اقتصادی محکمی از سوی دولت قبل ندید که بخواهد وارد مشارکت در اقتصاد شود،اما در چهارسال گذشته و به دنبال توافق برجام این امیدواری بوجود آمده و امروزه سرمایه گذاران با آرامش بیشتری نسبت به سرمایه گذاری اقدام می کنند.»

    وی عنوان کرد:« شرایط سرمایه گذاری بعد از برجام بهبود یافته و ارتباطی که با خارجی ها برقرار شد، موجب گردید تا فضای امن‌تری برای سرمایه گذاران ایجاد شود. براین اساس روحیه علاقه به سرمایه‌گذاری افزایش یافته و شرایط بهتر شده است.»

    برچسب ها