عصر خودرو

مدیر عامل فرابورس ایران خبر داد؛

رونمایی از پلت فرم فین استارز

درخواست پذیرش ۱۳ صندوق جسورانه در فرابورس

عصر بازار- مدیر عامل شرکت فرابورس ایران از رونمایی از پلت فرم نرم افزاری فین استارز خبر داد.

رونمایی از پلت فرم فین استارز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، امیر هامونی با اشاره به برگزاری فین استارز 2017 در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: فین استارز یک رویداد نیست بلکه یک فرآیند است و قرار نیست با تمام شدن نمایشگاه و برگزاری اختتامیه فین استارز 2017 این روند تا سال آینده متوقف شود.

    مدیرعامل شرکت فرابورس ایران با تاکید بر اینکه هدف این است که با جمع شدن فین استارز، این روند ادامه دار باشد، گفت: قرار نیست زمان هایی که ایده ای جدید خلق می شود، تا فین استارز سال آینده بلاتکلیف بماند.

    وی از رونمایی پلت فرم نرم افزاری فین استارز خبر داد و افزود: به زودی فضایی تحت وب طراحی می شود که کار فین استارز را انجام می دهد؛  به این ترتیب که به صاحبان ایده ارتباط می دهد و از آنها ارتباط می گیرد . بعد هم ایده ها داوری می شوند و امتیاز می گیرند تا بتوانند در مسابقات حضور یابند و سرمایه گذار جذب کنند.

    این مقام مسول  افزود: پلتفرم تحت وب برگرفته از این رویداد به زودی ایجاد و رونمایی می شود تا رویداد فین استارز صرفا سال به سال و موردی نباشد.

    هامونی ادامه داد: شاید هر ماه یا هر هفته ایده های جدید خلق شوند که با این روند می توانند آرام آرام وارد بازار شوند.

    مدیر عامل شرکت فرابورس ایران با اشاره به فرآیند انتخاب ایده های برتر استارتاپی گفت: از 85 استارتاپ ثبت نامی در فین استارز 12 گروه به مرحله نهایی رسیدند و سرانجام سه نفر برنده شدند .

    این مقام مسول در ادامه به آخرین وضعیت صندوق های جسورانه پرداخت و افزود: در حال حاضر دو صندوق جسورانه فعال در بازار سرمایه هستند و 13 تقاضا برای پذیرش صندوق های جدید نیز فرابورس ارسال شده است.

    وی با اشاره به 13 درخواست پذیرش" vc"  هم گفت: این درخواست ها در حال بررسی است و در مجموع ارزش این 15 صندوق بالغ بر 220 میلیارد تومان است که مخاطبان و سرمایه گذاران این صندوق ها شرکت های استارتاپی هستند.

    برچسب ها