عصر خودرو

کارگزار بورس عنوان کرد:

عقبگرد تقاضا در مرز روانی شاخص

عصر بازار- یک کارگزار بورس گفت: ابلاغیه فرابورس امروز با عدم استقبال خریداران سهام همراه شد که صف فروش بسیاری از نمادهای بازار پایه را در پی داشت و انتظار می رود طی روزهای آینده شاهد کاهش تاثیر منفی این ابلاغیه باشیم.

عقبگرد تقاضا در مرز روانی شاخص
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، حامد حداد در ارزیابی وضعیت بازار امروز گفت: با نزدیکی شاخص کل بورس در محدوده مرز روانی 80 هزار واحد امروز شاهد افزایش عرضه ها بودیم به طوریکه بسیاری از سهام با کاهش قیمت نسبت به ساعات اولیه بازار مواجه شدند ولی در نهایت شاخص با 87 واحد مثبت به کار خود پایان داد.

    مدیرمعاملات اوراق بهادار شرکت کارگزاری پارس ایده بنیان همچنین به مصوبه شرکت فرابورس در رابطه با خرید و فروش معامله گران برخط و سایر سهامداران در بازار پایه اشاره کرد و افزود: این موضوع با عدم استقبال خریداران سهام همراه شد که صف فروش بسیاری از نمادهای بازار پایه را در پی داشت و انتظار می رود طی روزهای آینده شاهد کاهش تاثیر منفی این ابلاغیه باشیم.

    بر اساس این گزارش، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و 270میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 320 میلیارد تومان در 93 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 87 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 390 واحد رسید.

    همچنین بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص کل بورس در روزجاری شامل نمادهای تاپیکو، اخابر و فارس بودند و در مقابل نمادهای معاملاتی کگل، فملی  با افت قیمت سهام خود مانع افزایش بیشتر نماگر شدند.

    برچسب ها