عصر خودرو

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت:

اجرای سیاستهای خصوصی سازی زمینه مناسبی برای سرمایه گذاریهای خارجی در بخش مخابرات است

عصر بازار: مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور مشارکت در کنسرسیوم های بین المللی برای ارائه خدمات در سطح بین الملل، ترانزیت ارتباطات مخابراتی منطقه مشابه با پروژه EPEG ، توزیع محتوا در ایران و منطقه CDN، ارائه خدمات هاست و تله هاستینگ را از شیوه های حضور ایران در بازار ارتباطات بین الملل اعلام کرد.

اجرای سیاستهای خصوصی سازی زمینه مناسبی برای سرمایه گذاریهای خارجی در بخش مخابرات است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، محمود خسروی از شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان فراهم آورنده اصلی Core مرکزی شبکه مخابراتی ایران، یاد کرد و افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت وظیفه تامین شبکه بک بون را بر عهده دارد و در واقع بستر اصلی تمامی اپراتورهای ثابت و سیار داخلی، منطقه ای و بین المللی را فراهم می کند.

    او که به عنوان سخنران ویژه کنفرانس ظرفیت اوراسیا 2015 ترکیه در جمع نمایندگان کشورهای این منطقه سخن می‌گفت اظهار کرد: استقبال جمعیت جوان و بازار فعال مخابراتی ایران از اینترنت با ظرفیت بالا و کیفیت سرویس خوب، زمینه لازم جهت رشد و توسعه زیرساختهای ارتباطی در این کشور را فراهم کرده است.

    معاون وزیر ارتباطات در خصوص سیاستهای توسعه ای شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: تلاش برای ارتقای ظرفیت اینترنت بین الملل از 2T به 8T تا سال 2017 و 16T تا پایان سال 2020 برنامه ای است که در این شرکت تدوین شده است.

    رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: توسعه شبکه برای افزایش ترانزیت بین الملل از 300G به 20 T در 2017 و30T تا سال 2020 را پیش بینی کرده ایم.

    وی با تاکید بر این نکته که هیچ محدودیتی پیش روی شرکت ارتباطات زیرساخت وجود ندارد، تصریح کرد: این شرکت از هرگونه مشارکت بین المللی در این عرصه استقبال می کند.

    خسروی درخصوص تاثیر تنظیم مقررات بر آینده ICT کشور گفت: اجرای سیاستهای خصوصی سازی از یکسو و باز شدن فضای تجاری جهانی ایران در دوران پس از تحریم از سوی دیگر، زمینه مناسبی برای سرمایه گذاریهای خارجی در بخش مخابرات و ارتباطات ایران فراهم می کند.

    وی مشارکت در پروژه های توسعه خدمات مخابراتی در سطح ایران و منطقه را از جمله اولویتهای شرکت ارتباطات زیرساخت دانست که نقش ویژه‌ای در افزایش رشد اقتصادی کشور بازی می کند.

    مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت درباره استراتژی ایران برای ورود به بازار مخابراتی منطقه اوراسیا تصریح کرد: خرید و فروش ظرفیت ارتباطی، ارائه و خرید سرویس با کیفیت و قیمت مناسب، استراتژی اصلی ایران در این بازار است.

    وی درخصوص تلاش ترکیه برای تبدیل شدن به مرکز اصلی ترانزیت ارتباطات بین الملل منطقه گفت: سیاست ما در عرصه مخابرات و ارتباطات منطقه بر اصل تعامل با تمامی شرکای تجاری و مخصوصا کشورهای هم مرز و همسایه بنا شده است.

    رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه موقعیت ترکیه و ایران در کنار یکدیگر برای ترانزیت ترافیک اروپا به آبهای آزاد جنوب و اتصال به شبه قاره هند و چین، امتیازی بزرگی است، همکاری بیشتر این دو کشور را موضوعی پر اهمیت و استراتژیک برای توسعه ارتباطات منطقه و بین الملل دانست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها