عصر خودرو

ریزش موقت در گروه خودرویی

عصر بازار- امروز یکشنبه سوم اردیبشهت ماه، اکثر نمادهای گروه خودرو در مدار منفی قرار داشتند با این حال شاخص گروه با رشد ۱۰۶ واحدی در مدار ۲۰ هزار و ۲۲۵ واحد تثیبت شد.

ریزش موقت در گروه خودرویی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 33.7 میلیون سهام گروه خودرو به ارزش معاملاتی 47 میلیارد تومان در 22 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند و ارزش بازار گروه مبلغ 18,756 میلیارد تومان شد.

    گفتنی است، خودرویی ها بیشترین ارزش معاملات را در بین گروه‌های بورسی در اختیار داشتند.

    گرچه امروز شاهد عرضه و درجا زدن در برخی نمادهای گروه خودرو بودیم ولی روند گروه همچنان صعودی است.

    امروز، حقوقی خساپا با خرید نزدیک 11 میلیون از سهام این شرکت، حمایت خوبی از سهم کرد، خساپا در حوالی صفر مثبت با قیمت پایانی 141 تومان به کار خود خاتمه داد.

    همینطور امروز علی رغم معاملات منفی و متعادل در نماد خموتور شاهد حمایت حقوقی از این سهم بودیم.

    خودرو نیز حوالی صفر مثبت در قیمت پایانی 293 تومان قرار داشت، حقوقی خودرو 3 میلیون فروشنده و 1.7 میلیون خریدار بود، به نظر می رشد نماد خودرو برای رشد نیاز به حمایت بیشتر حقوقی دارد، نماد خودرو در صورتی که مورد حمایت قرار بگیرد، پتانسیل رشد خوبی دارد.

    از طرفی نمادهای خکاوه و ختراک در حوالی مثبت کامل صف خرید در قیمت پایانی 112 و 385 تومان داشتند، خپارس نیز در قیمت 119 تومان  و در حاشیه 4 درصد مثبت رشد خوبی داشت.

    در طرف مقابل نمادهای بسیاری در حاشیه 4 درصد منفی قرار داشتند، از بین نمادهای خمحرکه، خرینگ، خچرخش، خکار، خفناور، خوساز، ختور، خلنت و خمحور که سرخترینهای گروه بودند دو نماد خچرخش و خمحرکه در قیمتهای 212 و 224 تومان پایانی صف فروشهای سبکی داشتند.

    در مجموع امروز جو گروه خودرویی منفی بود و دلیل آن از منظر تکنیکالی قرار داشتن نمادهای گروه سایپا در حوالی مقاومت بود، اما می توان این افت قیمتی را شرایط مناسبی برای ورود کسانی که تا به حال موفق به خرید نشده بودند، دانست.

    برچسب ها