عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۱۶)

مدیر عامل مرکز تحقیقات مهندسی وصنعتی ایران "آرپا لیزر" : خودکفایی بیش از هزاران قطعه و مجموعه در صنایع کشور

عصر بازار: مدیر عامل مرکز تحقیقات مهندسی وصنعتی ایران (آرپا لیزر) گفت: مرکز تحقیقات مهندسی وصنعتی ایران (آرپا لیزر) تا کنون بیش از هزاران قطعه و مجموعه را در صنایع کشور به خودکفایی رسانده است.

مدیر عامل مرکز تحقیقات مهندسی وصنعتی ایران "آرپا لیزر" : خودکفایی بیش از هزاران قطعه و مجموعه در صنایع کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    کریم ملکی در گفتگو با خبرنگار عصربازار با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات مهندسی وصنعتی ایران (آرپا لیزر) در سال 1365 فعالیت خودرا شروع کرده است، افزود: این شرکت تا کنون بیش از هزاران قطعه و مجموعه را در صنایع کشور به خودکفایی رسانده است.
    وی با بیان اینکه مرکز تحقیقات مهندسی وصنعتی ایران (آرپا لیزر) دوسال متوالی است که در نمایشگاه صنعت حضور دارد و شاهد رقابت و نمایش توانگری شرکت های صنعتی ایرانی است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی به دلیل تبادل اطلاعات و نمایش فن آوری های روز دنیا برای فارغ التحصیلان جوان بسیارمهم است. همچنین این نمایشگاه فرصت مناسبی برای خلق ایده های نو در زمینه پیشرفت صنعت و آینده کشور در اختیار فعالان صنعت قرار می دهد.
    وی افزود: اگر نمایشگاه های تخصصی با برنامه ریزی صحیح و حرفه ای و همراه با تکنولوژی و فنآوری روز دنیا باشد، می توانیم شاهد رشد و نوآوری در صنعت کشور باشیم.
    مدیرعامل مرکز تحقیقات مهندسی وصنعتی ایران با اشاره به مشکلات پیش رو صنعت نیز بیان داشت: کل صنعت  کشور دارای مشکلات زیادی است . در این خصوص به طور مثال وزارت صنعت هیچگونه حمایتی از شرکت های خصوصی فعال در زمینه صنعت نمی کند. همچنین عوارض و ارزش افزوده بالا شهرداری و ضعیف بودن خدمات ارائه شده به کارخانجاتی که خارج از شهرک های صنعتی احداث شده اند از دیگرمشکلات موجود هستند.
    وی با اشاره به نوپا بودن صنعت برش لیزر در کشور، افزود: امیدواریم با وجود فارغ التحصیلان جوان با توانمندی های بالا شاهد رشد و پیشرفت این صنعت در کشور باشیم.
    وی با اشاره به زمینه های فعالیت مرکز تحقیقات مهندسی وصنعتی ایران، تشریح کرد: مرکز تحقیقات مهندسی وصنعتی ایران در زمینه ساخت انواع مجموعه ها، برش لیزر و پانج cnc  برای شرکت های  صنعتی کشور فعالیت می کند.

    برچسب ها