عصر خودرو

با کسب عنوان برتر نمایشگاه بورس،‌ بانک و بیمه؛

کارگزاری بانک مسکن در جمع برترین‌های بازار سرمایه ایستاد

عصر بازار- شرکت کارگزاری بانک مسکن در جریان تقدیر از برترین‌های بازار سرمایه دهمین دوره نمایشگاه بورس،‌ بانک و بیمه موفق شد با کسب عنوان برتر، لوح تقدیر از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کند.

کارگزاری بانک مسکن در جمع برترین‌های بازار سرمایه ایستاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک مسکن، در مراسم اختتامیه دهمین دوره  نمایشگاه بورس، بانک و بیمه،  از کارگزاری بانک مسکن برای دومین سال پیاپی به عنوان فعال ترین کارگزار به لحاظ تعداد مشتریان  قدردانی شد.

    بر اساس این گزارش، دهمین دوره  نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که از 26 تا 29 فروردین ماه سال جاری  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی با شرکت تعدادی از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برگزار شد، فرصت مغتنمی در اختیار شرکت‌های  فعال قرار داد تا دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌های گذشته و نوآوری‌های آتی خود را نیز معرفی کنند.

    نمایشگاه دهم با حضور 360 شرکت و مجموعه اقتصادی از قبیل کارگزاری‌ها، شرکت‌های تامین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های خدمات بازار سرمایه، شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و بیمه کار خود را آعاز کرد.

    شرکت کارگزاری بانک مسکن نیز که در این نمایشگاه به عنوان یکی از 11 شرکت اصلی گروه مالی بانک مسکن شرکت کرد، توانست برای دومین سال پیاپی عنوان فعال‌ترین کارگزار را به لحاظ تعداد مشتریان از آن خود کند.

    این شرکت با ارائه خدمات متنوع کارگزاری، در حوزه‌های سهام، کالا و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و با هدف بازاریابی مستقیم خدمات خود در این رویداد مالی حضور یافت.

    این گزارش حاکی است برگزاری کارگاه آموزشی «تحلیل بنیادی» یکی از برنامه‌های شرکت کارگزاری بانک مسکن در این نمایشگاه بود که شرکت‌کنندگان را در جریان انواع تحلیل‌ها در بازار سرمایه قرار داد. در قالب این کارگاه آموزشی که با استقبال مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه بورس،‌ بانک و بیمه روبرو شد، مشتریان و مخاطبان با چارچوب‌های تحلیل بنیادی، تحلیل و تجزیه اقتصاد، بازار و صنعت، استفاده از چرخه تجاری برای پیش‌بینی بازار، عوامل مهم در خرید سهام شرکت و ارزیابی چشم اندازهای آینده صنعت آشنا شدند.

    طی چهار روز برگزاری نمایشگاه همچنین، شرکت کارگزاری بانک مسکن نسبت به معرفی و تشریح فعالیت‌های صندوق‌ سرمایه‌گذاری مشترک بانک مسکن و نیز صندوق ره‌آورد آباد مسکن اقدام کرد.

    برچسب ها