عصر خودرو

انارکی عنوان کرد:

بازار سرمایه در پیچ و خم اصلاحات جدی

عصر بازار- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود روند بازار سرمایه نیازمند اصلاحیه ای جدی در قانون این بازار است.

بازار سرمایه در پیچ و خم اصلاحات جدی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، احمد انارکی محمدی به وضعیت بازار سرمایه  اشاره کرد و گفت: با توجه به رقابتی بودن بازار سرمایه ورفع برخی تحریم ها در این حوزه که منجر به فراهم شدن مبادلات تجاری و بانکی با کشورهای دیگر شده است، از این رو مردمی شدن اقتصاد باید به صورت فرهنگ میان مردم رواج پیدا کند.

    نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بحث اقتصاد و معیشت بیشترین دغدغه مردم است،تصریح کرد:چند سالی است که مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی و فراهم شدن  بسترهای آن دارند که در ادامه منویات ایشان مجلس شورای اسلامی نیز تحقق شعار امسال را اولویت برنامه های خود  قرار داده است.

    عضو کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توجه به رونق بازار سرمایه را اصلی ضروری برشمرد و اظهارداشت: جدیت و توجه خاص به این بازار رونق تولید و اشتغال را نیز به همراه خواهد داشت.

    انارکی سیاست های کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حوزه بازار سرمایه را اینطور تشریح کردو گفت:در این حوزه اصلاحیه ای برای تغییر روند بازار سرمایه  تهیه  تا با استفاده از ابزارهای قانونی این بازار هدفمند تر پیش رود.

    برچسب ها