عصر خودرو

مشمولین برای ارائه شماره حساب تا چه زمانی فرصت دارند؟

عصر بازار- سامانه سهام عدالت از بامداد ۳۰ فروردین ماه آماده دریافت شماره حساب از مشمولین شده و پس از اتمام زمان مرود نظر اطلاعات حساب افراد برای تعیین صحت توسط سازمان خصوصی‌سازی بررسی خواهد شد.

مشمولین برای ارائه شماره حساب تا چه زمانی فرصت دارند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، در حالی که از شب گذشته مشمولین سهام عدالت می‌توانند شماره حساب شبای خود را به سامانه سهام عدالت وارد کنند که هنوز ابهامات فراوانی برای مشمولین برای نحوه ارائه شماره حساب و زمان واریز سود سهام عدالت وجود دارد.


    تنها مشمولین سهام عدالت افرادی که دارای کد و برگه سهام عدالت هستند باید با داشتن شماره حساب شبا برای هر شخص خانوار به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند در غیر این صورت شماره حساب سایر افراد در سامانه وارد نخواهد شد و اگر به هر دلیلی شماره حساب وارد شده معتبر نباشد از طریق سامانه به افراد پیامکی در جهت صحیح نبود شماره حساب فرستاده می‌شود و عدم تاییده به این افراد داده می شود.

    مشمولین سهام عدالت به خاطر داشته باشند که برای هر شخص خانوار اعم از همسر و فرزندان باید شماره حساب شبا جداگانه به حساب شخص به سامانه ارائه داده شود در غیر این صورت سود سهام همانند یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز نمی‌شود.

    علاوه بر این مشمولین سهام عدالت در حال حاضر می‌توانند علاوه بر دریافت صورتحساب می‌توانند شماره حساب شبای خود را به سامانه ارائه دهند.

    گفتنی زمان تعیین شده برای پرداخت سود سهام عدالت برای مشمولین در نیمه دوم سال جاری است و رقم حدودی سود برای هر مشمول سهام عدالت 90 هزار تومان است و قرار نیست هیچ سودی قبل از انتخابات به حساب مشمولین واریز شود.

    همچنین مشمولین سهام عدالت زمان دارند تا پایان شهریور ماه سال جاری شماره حساب شبای خود را به سامانه سهام عدالت ارائه دهند و بعد از این زمان برای جاماندگان از ارائه شماره حساب زمان آرخ تعیین خواهد شد و سپس اطلاعت افراد بررسی و در موعد مقرر سود به حساب مشمولین واریز خواهد شد.

    اما در این میان افرادی که شماره حساب به سامانه سهام عدالت ارائه نکرده‌اند سود آن‌ها به صورت امانت در نزد سازمان خصوصی‌سازی خواهد ماند تا اطلاعات مالی خود را برای دریافت سود تکمیل کنند.

    خاطر نشان می‌سازی زمان ثبت نام مجدد برای سهام عدالت بعد از پرداخت سود سال پایانی سهام به مشمولین و ساماندهی افراد و احتمالا در پایان سال جاری صورت خواهد گرفت.

    برچسب ها