عصر خودرو

فلاح پور:

تنوع ابزارهای مالی اسلامی به ارتقای تولیدات کمک می‌کند

عصر بازار- رئیس مرکز پژوهش سازمان بورس گفت: تنوع ابزارهای مالی اسلامی می‌تواند به تامین مالی شرکت‌ها و افزایش اشتغالزایی کمک کند.

تنوع ابزارهای مالی اسلامی به ارتقای تولیدات کمک می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید فلاح پور رئیس مرکز پژوهش سازمان بورس گفت: تنوع ابزار‌ها مالی اسلامی علاوه بر تامین مالی شرکت‌ها می‌تواند به افزایش نرخ اشتغال و ارتقای تولیدات کمک کند به همین منظور برنامه‌های مدونی را برای این مهم درنظر گرفته ایم.

    عضو هیئت مدیره سازمان بورس ادامه داد: بار‌ها ازسوی کمیته فقهی سازمان بورس اعلام شده که سرمایه گذاران از بابت کسب سود حلال مطمئن باشند که ابزارهای مالی موجود در بازار کاملا شرعی است و سرمایه گذاران با اطمینان خاطر می‌توانند ازاین ابزار‌ها استفاده نمایند.

    فلاح پور با اشاره به اینکه درسال گذشته مانده اوراق اسلامی را به حدود 370 هزار میلیارد ریال رسانده ایم، اظهارداشت: نسبت به سال گذشته حدود صددردصد در این امر رشد داشتیم که موفقیت بزرگی است.

    به گفته شاپور محمدی، رییس سازمان بورس، در سال گذشته انتشار اوراق مالی اسلامی نسبت به سال 94 صددرصد رشد داشته که امیدواریم بتوانیم از ابزارهای مالی اسلامی برای تامین مالی پروژه‌های دولتی و نیمه خصوصی استفاده کنیم.

    برچسب ها