عصر خودرو

کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در لرستان آغاز به کار کرد

عصر بازار- کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان لرستان روز پنجشنبه با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در دانشگاه لرستان آغاز به کار کرد.

کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در لرستان آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه لرستان گفت: در این کنفراس 2 روزه 200 سرمایه‌گذار و 12 سفیر مقیم در ایران حضور دارند.
    خسرو عزیزی هدف از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در این استان را معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه گذاران عنوان کرد و افزود: در اولین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان که در اردیبهشت ماه 94 برگزار شد 31 تفاهم‌نامه به ارزش 50 هزار میلیارد ریال برای سرمایه‌گذاری در استان لرستان منعقد شد که امید است در دومین کنفرانس، تفاهم‌نامه‌های بیشتری برای رونق سرمایه‌گذاری منعقد شود.
    عزیزی ادامه داد: بیش از 250 سرمایه‌گذار خارج از استان به دومین کنفرانس سرمایه گذاری دعوت شده‌ بودند که 200 سرمایه‌گذار دعوت برای حضور در کنفرانس را پذیرفته‌اند که از این تعداد 15 سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای ایتالیا، چین و هندوستان در کنفرانس حضور دارند.
    به گفته وی 12 سفیر کشورهای خارجی به همراه هئیت‌های اقتصادی نیز در این کنفرانس شرکت دارند.
    رئیس دانشگاه لرستان گفت:در بخش علمی کنفرانس نیز بیش از 70 مقاله با موضوعات ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان ارسال شده است که از طرف اعضای هئیت‌ علمی دانشگاه‌های سراسر کشور و دانشجویان تحصیلات تکمیلی تهیه شده است.
    وی با اشاره به اینکه مقالات علمی در قالب پنل‌های مختلف ارائه خواهد شد ، بیان کرد: 2 کارگاه آموزشی تحت عنوان مدیریت ریسک و برنامه‌ریزی استراتژیک نیز برای شرکت‌کنندگان کنفرانس برگزار می‌شود.
    عزیزی اظهار کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید، تقویت فضای کسب و کار و حمایت از سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی با محوریت بخش خصوصی است واز اولویت‌های سیاست خارجی دولت تدبیر و امید، تقویت دیپلماسی اقتصادی است.
    این کنفرانس در روزهای 31 فروردین و 1 اردیبهشت ماه در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.
    بهره برداری از پل جهادگران و دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان از دیگر برنامه های سفر وزیر امور اقتصادی و دارویی به استان لرستان است.
    آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.

    برچسب ها