عصر خودرو

معاون ارشد ولوو تراکس:

شرکت رنا پتانسیل افزایش سهم بازار ولوو تراکس در ایران را دارد

عصر بازار- معاون ارشد ولوو تراکس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برای چهارمین بار طی یک سال گذشته به همراه تیمی از مدیران ولوو ضمن بازدید از شرکت خدمات فنی رنا در نشستی مشترک با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در خصوص نحوه همکاری های فی مابین مذاکره کرد.

شرکت رنا پتانسیل افزایش سهم بازار ولوو تراکس در ایران را دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سایپانیوز، جیوانی برانو در این نشست ضمن اشاره به برنامه‌های شرکت ولوو تراکس در ایران گفت: اقدامات مثبتی در خصوص تامین و خرید قطعات از سوی شرکت خدمات فنی رنا شروع شده و در سال جاری تامین قطعات را اولویت اصلی خود قرار داده‌ایم. ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب فقط با تامین به موقع قطعات با بهترین قیمت میسر خواهد بود و به عنوان خودروساز جهانی وظیفه داریم قطعات با قیمت خوب و مدت زمان مناسب را در اختیار شرکت های خدمات پس از فروش قرار دهیم تا رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کنیم.

    معاون ارشد ولوو تراکس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گفت : شرکت خدمات فنی رنا پتانسیل و انگیزه افزایش سهم بازار ولوو در ایران را داراست و با کارهایی که در خصوص اخذ سفارش گذاری از شبکه نمایندگی ها توسط شرکت انجام شده روند روبه رشدی را شاهد خواهیم بود و این جای تقدیر دارد. البته سفارش گذاری مناسب و به موقع با برنامه‌ریزی و پایش صحیح اطلاعات موجب رونق بخشیدن کسب و کار شرکت خواهد شد.

    برانو با بیان اینکه تمهیداتی جهت تسهیل مالی و نقل و انتقال بهای قطعات اصلی ولوو طی ماه های آینده اندیشیده می شود افزود: با توجه به تحویل سری جدید خودروهای ولوو از سوی شرکت سایپا دیزل در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای، طی ماه های آتی، انتظار مشتریان دریافت خدمات مطلوب و با کیفیت در تراز جهانی است، لذا با توجه به سفارش گذاری قطعات ولوو از سوی شرکت خدمات فنی رنا خود را ملزم به تحویل به موقع قطعات می دانیم و در تلاشیم تا مشکلات را حل کنیم و بتوانیم جایگاه برند ولوو را در ایران حفظ نمائیم.

    وی تاکید کرد: دیدگاه ما این است که دیگر فروشنده نیستیم و باید نگاه صرفا فروشنده را رها کنیم و به سراغ خدمات خوب و با کیفیت برویم که خوشبختانه شرکت خدمات فنی رنا در این مسیر گام های خوبی برداشته است. تداوم و تقویت همکاری ها با شرکت خدمات فنی رنا از اهمیت بالایی برخوردار است تا از طریق تضمین آسودگی و راحتی خیال دارندگان خودروهای ولوو، افزایش رتبه رضایت مندی مشتریان را فراهم نمائیم. به همین منظور ارائه قطعات و سرویس در هر کجا که مشتریانمان نیاز دارند بسیار اهمیت دارد تا آنها هم بتوانند به کسب کار خود بپردازند.

    در پایان این نشست مارتین نیلسون به عنوان مدیر جدید فروش و خدمات پس از فروش بازار ایران و جایگزین بنی لمبرگ معرفی شد.

    برچسب ها