عصر خودرو

در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر اجرایی می‌شود

سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار خارجی در گیلان

عصر بازار- مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون یورویی توسط سرمایه گذار خارجی در استان گیلان در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار خارجی در گیلان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، عظیم بلبل آبادی در دومین جلسه کارگروه برق و انرژی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان گیلان به تشریح اولویت شرکت در سال اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال پرداخت.

    وی مهم‌ترین اولویت شرکت در سال 96 را احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر عنوان کرد و گفت: از جمله اقدامات شرکت در این زمینه استفاده از پتانسیل‌های استان جهت احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر است. پتانسیل انرژی بادی بیش از 3000 مگاوات در استان گیلان وجود دارد. از نظر انرژی خورشیدی نیز پتانسیل خوب و بالایی در استان گیلان وجود دارد.

    بلبل آبادی  ادامه داد: شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان مقدمات و زمینه لازم برای سرمایه گذاری را برای شرکت‌های خارجی فراهم کرده است و همه چیز آماده است و تنها محدودیت موجود، وضعیت زمین است که با حل آن، امیدواریم کلنگ احداث اولین نیروگاه تجدید پذیر در استان گیلان با سرمایه خارجی فراهم شود.

    وی افزود: این فرصت خوبی برای استان گیلان است و سرمایه گذاری توسط شرکت‌های خارجی به میزان 60 میلیون یورو فراهم شده که نباید این فرصت مهم را از دست بدهیم. با این سرمایه گذاری، استان گیلان شاهد تحولی بزرگ در تولید و اشتغال خواهد بود.

    برچسب ها