عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی؛

سرمایه انسانی مهمترین دارایی سازمان است

عصر بازار- معاون وزیر نفت با بیان اینکه در حال حاضر رتبه سوم تربیت مهندس در جهان را دارا هستیم، گفت: طرح مدیریت دانش در سال ۹۳ کلید خورد.

سرمایه انسانی مهمترین دارایی سازمان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در آئین رونمایی از تندیس مدیریت دانش شرکت ملی پتروشیمی افزود: متحول شدن صنعت و مدل های کسب و کار موجب شد که مدیریت نیز متحول شود.

    مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: سرمایه های انسانی می توانند میزان بهره وری سازمان را افزایش داده و سازمانها برای اینکه بتوانند میزان توسعه و بهره وری خود را افزایش دهند باید سرمایه انسانی خود را حفظ کنند.

    شاهدایی ادامه داد: مدیریت دانش را می توان به مفهوم نظام مند کردن اندوخته های علمی از افراد و با تجربه در سازمان طی یک دوره زمانی دانست.

    معاون وزیر نفت با اعلام اینکه در حال حاضر سومین رتبه تربیت مهندس در جهان را داریم، گفت: در سال 93 با موافقت مدیرعامل وقت شرکت ملی پتروشیمی با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از خبرگان و متخصصین این صنعت در حال بازنشستگی و خروج از سازمان بودند بر آن شدیم تا تجربیات آنها را به صورت مدون ذخیره سازی کنیم.

    به گفته این مقام مسئول یکی از مشخصات خصوصی سازی افزایش مزیت سرمایه گذاری است اما این مزیت نباید موجب جزیره ای شدن بخش های مختلف و هلدینگ ها شود. در نهایت باید گفت شرکت ملی پتروشیمی به عنوان شرکتی توسعه ای که وظیفه حمایت از زیرمجموعه های خود را دارد این طرح مدیریت دانش را تدوین کرد.

    گفتنی است این طرح پیش از این در پتروشیمی رازی، بندرامام خمینی و پتروشیمی بوعلی اجرایی شده است.

    برچسب ها